yg sudi bersama cm....

Selasa, Ogos 18

Tag dari Atika...Why `layan blog-blog niii`????


Tag dari Atika...dari en_me gak asalnya,dia tanya nape k.mas berblogging...dont wori tika.k.mas awak ni sporting ..meh kita jawab
1.Amboi-amboi atika,bukan ker awak yang dok suruh create blog,,tak sudah-sudah menanya bila yer nak ada blog.???..maka dengan darah dan airmata,kerana sayang pada si tika sorang ni terkial-kial aku wat blog.
2.Because of my follower....masa wat blog tu,diriku sama cam Apizz,ku menulis untuk diriku sendiri..orang nak baca ker tak nak ker aku tak peduli..@ kata budak sekarang "ada aku kisah"...tapi rupanya ada kekawan yg sudi bertukar pendapat,menyapa dengan penuh kasih sayang dan keikhlasan.Dan dengan bangganya nak beritahu my first follower adalah "MUDIR AZLI" orang Mekah beb.,,berkat blog ni..penulis blog PDKM yg sungguh`meletup`tu sudi jadi first follower kt blog cap ayam brand ni..aduh terharu yer,,padahal punyalah sibuk cik lie tu,sudi jugak dia jengguk cikgu saban hari,menyapa dan menjadi pengkritik tetapku...kemudian ada kak N,yg akan datang dengan komen-komen yg sangat menceriakan.Ada pyjarl,ada en mie,yg tampil dengan komen-komen bernas.Apizz hemsem,si merah,hanis,k.as,khairyn,asnija,doktor chenta,aliss kak pinat dan ramai lagi yg cikgu sangat hargai dan cintai.tqvm..my follower..
3. Sunyilah,selalu tidur lambat,so penuhi masa lapangku dengan aktiviti ini,tapi sekarang bukan masa lapang,masa sempit pun ku ada depan PC,pi Makkah hari-hari, jengguk cik lie..pi Shah Alam,pi rumah pyjarl dalam tempurung tu,pi rumah Apizz kt UM tu,pi rumah Atika,dan ramai lagilah...hari-hari cikgu ada kat umah ko orang tau..sekondeng kat situ...he,he
4.Aku suka menulis,pernah bercita-cita nak jadi penulis,nak tulis buku jauh sekali,tulislah pape pun untuk kepuasan diri.Tak sangka kini antara salah seorang follower ku adalah seorang penulis hebat Khairyn Othman.
5, Untuk hilang tension dan merapu bagai dalam blog,kekadang terjiwang,rupanya semua ni mendatang keceriaan dalam hidupku,Aku dapat kawan-kawan.Tak pernah terfikir situasi di alam maya,bertukar menjadi realiti,malah ada my follower dah jadi kawan baikku,kawan yang sangat baik.Jumpa pulak yang betul-betul sekepala cam Kak N.hasilnya kami jadi rapat.Orang pertama ku hubungi dengan handphone ialah K.N.Kak N best giler orangnya.


Ok tika nilah jawapan tag mu,sapa pulak yg kena pas ni....apizz,pyjarl,hanis,aliss,red,asnija,sapa-sapalah,kalau sporting dan cun jawab tag ni 'nape berbloggig'....ORANG TANYA JAWAB..TAK JAWAB ,SOMBONG TU!!!!

12 ulasan:

aznaz berkata...

salam cikgu...
dan jgn lupa cakap tau...kerana blogging lah kita menjadi lebih matang dalam menempuhi hidup kita seharian..bukan di alam maya..

syukran

waslam

Atikah berkata...

Salam kak mas...

Alamak... ingatkan no satu, dok buka tadi masih kosong lagi... Ropenya cik lie dah post komen dulu... Kak mas, sbb no satu tu saya dah tau... tp nk tau gak sbb2 lain... tu pasal saya tag kak mas...

thanks akak, jawab tag dari saya yang tak seberapa itu... :)

apiz hensem berkata...

alangkah terharunya cheq bile, cheq menjadi orang yg kedua yang namanya disebut oleh kak mas dlm entry kali ni selepas Atikah.... saaaaaayang kak mas... muahss


(wow pengesahan perkataan = hamid)


p/s : kak mas nnt cheq buat noe tag ni. esok cheq nak ke GH

PINATBATE berkata...

happy blogging cikgumas...

khairyn berkata...

Salam Cikgu Mas

Semoga sukses dengan entri-entri jujur ini.
Uish! segan dibuatnya. Saya masih bertatih dalam menulis.

Selamat menyambut Ramadhan Mubarak.

Tanpa Nama berkata...

salam akak...

waaa...hanis pon nak kene jawab tag tu ke?...huhuuh insyallah...bila free nantik hanis jwb k....

CM berkata...

Salam cik lie

Betul tu,kita juga ada ramai kawankan???,yg matang membimbing yang muda,dengan penuh rasa ikhlas rasa seperti bersaudara...cayook lah cik lie

keeping on blogging
PDKM still the best in myheart..

CM berkata...

Salam...Atika

nak kejar no 1,kat blog cap ayam brand ni tak de makner,pi kejar No 1,kt PDKM yang cap harimau tu,beratus2 follower tu..

taq jer..k.mas laaaaaayaaannn...

CM berkata...

Salam apizzz

jangan lupe jawab tag ku..why `aku menulis untuk diriku`

dik oooiii,apa itu pengesahanperkataan= hamid..hamid Gurkha ker????macam2 lah ko ni!!!

muaaaah jugak untuk apizz...

CM berkata...

Salam cikgu pinat

YANG PENTING KITA HEPI KAK...

CM berkata...

Salam Khairyn

sebut pasal jujur...cik lie lah yg bagitau saya..dalam hidup kita perlu sentiasa jujur dgn diri kita,jgn jadi org lain,jgn lari dari kenyataan...saya mula berpikir pesancik lie..dan terus jadi diri saya dalam blog ni...dan tengok akhirnya penulis hebat seperti Khairyn pun boleh kesan `kejujuran`itu....tq pada cik lie..

CM berkata...

salam hanis...

jawab ek..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..
Powered By Blogger

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....