yg sudi bersama cm....

Ahad, Ogos 9

busy yer minggu ni!!!!...


Dear fren....
Belum dapat lagi sambung kisah S...
keadaanku seperti cikgu dalam gambar tu...
hu,hu,hu..rasa nak pecah kepala ni......tapi blogging tetap on....
nak hilang stress chat dgn kak N..dan aku pasti gelak sakan..
I love u kak N....thanks kerana menceriakan hidup ini
wah macam orang bercinta lak kita....
dan kak N pun dah selalu kena top up kredit demi CM..he,he,he

33 ulasan:

Hanis berkata...

salam kanda....kak N mmg penghibur...dinda kat dalam nagoya pon boleh gelak meleleh air mata...malu pon ade bila org lain tengok...seb baik dinda tak bergulung dalam kain2 langsir tu....untuk kak N....adik pon LOVE U so much Sis....blue hypo yang paling comel...

apiz hensem berkata...

bile nak chat ngan kite plak kak mas?

Noor berkata...

As Salam..

siapalah kak N tu.. bertuah sungguh dia pasai dapat 'menceriakan' cikgu.. sampaikan salam cheq pada dia ek..
pesan kat dia.. pakai lah post paid.. buruk bonar blue hypo berlari-lari p kodai beli prepaid.. bergegar kodai.. hu hu

psstt.. hanis, blue hypo dah jumpa baju koboi untuk raya.. dia mintak hanis sponsor kuda sekor.. baru kelas p beraya ket seromban naik kudo.. he he

Kak As. berkata...

salam CM,

aik semua orang BZ nampak.
ada orang tu lagi BZ sampai kecut perut.

jantung dia dup dap sampai tak boleh kira dah.hmmmmmmm.....

dalam BZ pun dia senyum terhepi.

cikgu mas berkata...

Salam hanis

dik ooi...mana pulak kak N blue hypoo,kkdg dia jadi panda,skrg dia obses dgn org hutan..tapi bagiku dia umpama barbie doll yg comel,,

cikgu mas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cikgu mas berkata...

Dear apizz

alah apizz kite mmg teringin..tapi kita malu lah..awak tu encemmm,kalau kita chat kite suka cerita pasal susu anak,pampers anak..awak tu bukan tahu apa pun..nanti awak tak leh blaar (kata budak skrg)he,he

cikgu mas berkata...

salam kak noor

alah kak n tu dok sebelah kak noor jer...baik orangnya,sweet cam gula,cakap lombot jer..tertib jer kak n tu...kan hanis???

aahlah kak n ..kata x lama lagi dia pakai postpaid,dia tak sanggup menanggung rindu pada CM..

kak noor bawak cheq naik kuda sekali ala2 koboi..cheq heroin ler.aduhai menderita kuda tu..

cikgu mas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cikgu mas berkata...

Salam kak as

ye lar lah kak,saya macam tau jer sapa orang tu...he,he,he..seronok yer kalau bz lagu tu..

Hanis berkata...

Salam,

Kak noor...alhamdulillah...dapat juga akhirnya baju koboi tu...jumpa kat zoo ke kak? huhuhu...blue hypo minta kuda lak???huhuhuh boleh ke blue hypo nak naik kuda tu...adik takut sat lg patah tulang belakang dia...aritu nak balik naik kapal terbang tak lepas naik...nak naik kuda lak??? adik rase kene sewa krain arrr pasnie...baru boleh naik...akan adik usahakan semoga blue hypo akan sampai beraya di seremban... ;-)

kanda....kanda pon nak naik kuda? huhuhuhuh.....adik sewa krain...senang...kita naik ramai2 k....kita2 nie kan comel...kesian tengok kuda tu nanti...takut batu sampai hentian dengkil dah pengsan....huhuuhuh ;-)

Hanis berkata...

opsss lupa lak....kanda...ye laaa...dinda boleh bayangkan camne kak n tu bercakap....dgn lembut & tertibnye bila bercakap...tanpa gelak & sopan sgt...tp...kak n nie boleh buat kita yg mendengar sakit perut gelak....

en_me berkata...

bznyerr cikgumas itteww..

manzlie berkata...

salam cikgu...

asyik rindu pad kak N jer ker....dgn cik lie nih takda sapa pun rindu...? siannn cheq kan....


syukran

wasalam

Kak As. berkata...

salam CL,

ada yg dok rindu kt CL tu, tapi malu nak habaqkan???.......

sabaqlah CL, takan lari jabbal di kejar. hehehe

Noor berkata...

Kak As..

"ada yg dok rindu kt CL tu, tapi malu nak habaqkan???......."

psstt.. macam cheq tau je sapa tu.. dah dia malu.. jom kak as kita pakat-pakat tolong habaq.. he he.. opsss.. lepas nie, kalu p mekah bleh lah kita merasa bihun goreng.. hu hu

manzlie berkata...

salam kak As, Kak Noor..
sapa lah yang rindu tuh kat cheq....ada ker?..aku bermimpi ker nih...cikgu tulun tulun cheq....


syukran

wasalam

Hanis berkata...

salam,

abang...abang nak tau sape yg dok merindu kat abang???? tuuu followers2 abang kat PDKM....semua dok merindu tu...

cikgu mas berkata...

Salam en-me

aahh bziyer kiter...

cikgu mas berkata...

Salam cik lie...

Kata seseorang pada cikgu `dia rindu serindunyer pada cik lie..tapi rindu cik lie mahal sangat..mai habaq berapa harganya???cikgu ni teringin nak makan nasi minyak..

cikgu mas berkata...

Salam..kak as

sedap pulak pepatah tu..

tak lari jabal dikejar...tapi jabal bisa runtuh kak!!!

pi habaqlah sapa rindu kt cik lie...nanti dia tak lena tido..

cikgu mas berkata...

salam kak noor

aah meehun gorengkan!!!!tak sedap dah kuip ketayap tuuu...

kak noorlah pi beritau dia..

cikgu mas berkata...

Salam cik lie

he,he,he..perlu bantuan nampaknya..dont wori ..kita kan kawan..pas ni cikgu beritaulah..belanja sushi dulu..teringin ni!!!!

cikgu mas berkata...

salam hanis

aah follower cik lie semua rindu cik lie..hanis bukan follower dia ker????he,he,he

satu pantun untuk hanis

tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai cik lie antara nampak
Esok jangan rindu-rinduan..

Kak As. berkata...

salam,

betoi tu CN, CM,
sampai masa nanti terpaculah
"3kata haluih tu".

ish teringat pula masa muda dolu2.

esok dia mulalah ghindu tahap gaban. sian nyer....

CN ngn CM tolong tengokan dia na.

Kak As. berkata...

salam,

sedeh bangat niiiiii......

hui..hui..hui..huuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiii......

cikgu mas berkata...

salam k.as

nape kak..kata hati saya macam dah tau jer..puncanya..kalau betul..dia memang cam tu.suka wat org sedih.

Hanis berkata...

Salam,

mama...mama jgn laa bersedih...bukankah itu dinamakan "kepulangan yang di nanti & di rindui?"... ;-)

kanda..huhuhuhu...menangis dinda nak beli pantun kanda nieee...

Padi ditanam si padi huma,
Padi huma dari seberang,
Cik Lie menjauh hanya dimata,
Yang merindu bukan adinda seorang.

kandaaaa.....jangan laaa dok menjual pantun kat dinda lg..penuh sebakul dah kertas dalam tong sampah nie......

abang.....bravooooo lg ;-)

kak noor....buka kelas tuk adik cepat laaa..tak larat dah adik dok nak mengenyok kertas niee...

Hanis berkata...

ahahahha...walaupon tak betul 100% lg pantun ku...takpe laaa...layaannnnnnnn

Kak As. berkata...

salam,

nak tulun Hanis jawab pantun CM.

memetik selasih daun yang muda
selasih merimbun ditepi telaga
bercerai kasih talak tiada
hujung tahun kembali juga.

intai CL antara nampak
esok jangan rindu2an
bibit kasih baru bertapak
terpaksa pula berjauh2an.

betoi ka CL dah balik ????

manzlie berkata...

salam Kak As.


Laaa...awat jadi lagu tuh....sapa nih duk rindu kat cheq?..hmm hanis ka? kan kami nih dah jadi adik beradik laa ni...jgn lah salah sangka nanti......

syukran

waslam

Noor berkata...

As Salam..

kak as.. cheq sambung pantun kak..

Pulanglah pungguk kesarang nya
merindu purnama yang lain pula
hajat dihati jgn simpan lama-lama
takut nanti dikebas orang pula..

Sayup-sayup laungan seloka
meronta-ronta rindu melara
bercerai kasih hanya sementara
on lah YM hari-hari bisa bicara

he he.. cuba cikgu tolong jawap pantun cheq.. nak suruh CL jawap.. misti dia tgh bz! bz??? hu hu.. bz mengira rindu.. kuang 3x

cikgu mas berkata...

Salam kak noor

berpantun bagai..cikgu tak boleh nk balas sayang mood breakdown..internet ting tong..kejap ada,kejap tak de,..hampeh betul maxis ni tau!!

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today