yg sudi bersama cm....

Isnin, Ogos 17

Amboii suka yer !!!

Oh alahaiiii.....suka yer dapat kahwin.....
Romantic ustaz rock niii!!!!

14 ulasan:

~red~ berkata...

salam...

hmm...
bagi sy, saya x berapa berkenan dgn tindakan mereka berdua nie..

wahida dulu cuba menafikan hubungan dia dgn Akil Hayy tp last2 kawen jugak...

x meneympat plak tuh...

kesian kat ex-wife akil tu..
mesti ada sedikit pearasaan terkilan dan sedih di hati..

pape pun.. kita doakan la kebahagiaan semua.
dunia hanya sementara, akhirat yg selamanya...

cikgu mas berkata...

salam red

aahkan red,siap nangis2 lagi wat press confrence menafikannya..pas tu sedap jer kata "Perkahwinan ni hadiah dari segala dugaan dia"...dan lantaklah orang nak kata apa..huyooo,hati org tak pikir

takperlah red,dah jodoh diaorg,tapi red doalah dirimu tak terjebak dgn cinta yg jenis macam tu,jangan mengambil hak orang,hidup ni roda,sekali kita menganiayai org,tak tentu kita lepas dari balasan.Biar org buat kita,kita jangan buat org..


jangan bina bahagia..atas air mata org lain..kita bertilam tawa bahagia..sedarlah ada hati yg tidur bertilamkan duka lara..

moga red bertemankan seorang yg hanya menjadi milik red,,,

Hanis berkata...

salam kanda....

dinda nak komen gambar nie ye....
dinda rasa..tak sepatutnya gambar camnie di ambil buat masa sekarang...kot ye pon nak ambil gambar camnie...wat laaa yg betul2 koleksi peribadi...gambar2 camtu nampak terlalu over...emmmm tanak komen banyak2laaaa...huhuhu...

||alis|| berkata...

dah terkata apa lagi dah...

doakan jer la yg terbaik.

*alis x suka pon. tapi ntah la, alis pon bujang lagi, takut terkena plak kat muka sendiri.

kalau bleh elak, alis cuba kuat kuat elakkan.. :)

Atikah berkata...

Salam ka mas,

dapat kawin... sbb tu dia gembira cam tu... siapa tak suka kan... :)

cikgu mas berkata...

Salam hanis...

Reporter pun suka ambik gambar yg cam tu,nk tunjukkan keterujaan pengantin pompuan dapat berkahwin dgn pujaan hati,pengarang jantung pisang dia...wat apa simpanan peribadi org tak tahu...

pssst:gambar kahwin i lagi daring u,tapi tak lah klasifikasi 18sx.he,he,he 18(U) lagi...

cikgu mas berkata...

Salam Alis..

Elak dik,elak jgn terjerumus dalam cinta atas sengsara org lain,selagi dia menangis selagi itu kita berdosa...tapi semuanya ketentuan Allah,sebagai hamba kita harus pasrah...

cikgu mas berkata...

Salam tika...

Aahkan tika...orang dapat kahwin sapa yg tak sukakan.menyenggih n menyinggai sampai telinga....alah omak kahwin aku...kata waheeda,he,he


tika!!!kalau kahwin nanti jgn lupa akak arrrrr....jgn posing cam waheeda..control dik!!!

cikgu mas berkata...

Salam

YANG KOMEN KT N3 NI SEMUANYA ANAK DARA YG `BERGETAH`..PESANKU,,JGN AMBIK HAK ORANG ARRR,RAMAI LAGI ORANG BUJANG YG SEDANG MENCARI KAMU..TAK PAYAH CARI BEKAS ORANG,SECOND HAND MAAA!!!SECOND HAND BYK RAGAM...SILAP2 ENJIN DAH KANTOI,HE,HE..SEKADAR INGATAN!!

Atikah berkata...

Salam kak mas...

Sakit perut saya baca komen terakhir akak....

InsyaAllah kak,saya control ayu gitu.... he.. he...kalau dah sampai waktunya n dah jumpa orgnya,kad jemputan akan ku kirimkan... special lagi tau.... KHAS UNTUK KAK MAS....

~red~ berkata...

betul tu k.mas...

merah pun kalo boleh x nak la jadi perampas kebahagiaan org len.
biar saya mengundur diri dari m'buat org len terseksa.

sy fhm sbb sy pnah tgk situasi mcm ni dpn mata...

calon utk red pun dh ada.
hehehe...
moga2 hati red hanya utk dia seorg.
=))

PINATBATE berkata...

Cikgu mas..
senyummm....

cikgu mas berkata...

salam merah

hah cam tulah big girl in the big2 world

cikgu mas berkata...

salam kak pinat...

senyuuuummm..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today