yg sudi bersama cm....

Khamis, Ogos 13

Good bye Atika...

2 anak saudara cikgu......Amir dan Atika...dua beradik yang sangat cikgu sayangi...hmmm sedihnya amir mesti rasa kehilangankan,kak tika ni best sangat...semua benda dia boleh layaaaann....takpalah kite ym jer dgn tika...
Bye sayang!!!jaga diri baik-baik..awak pi sorang-sorang..perempuan pulak tu,Sampai kt Chicago hati2,,depa tu,,pandang pelik sikit kt muslim lady....All the best..belajar rajin2...yer!!!! I LOVE U SO MUCH....sedih sangat masa tika pergi..tapi tak per..sekarang bukan macam dulu..kita boleh chat hari2...datang kat blog makandak yer,,,kalau rindu kat makandak!!
Petang 11/8..,cikgu pi KLIA hantar anak saudara yg paling rapat denganku,dialah teman tengok wayang,temanku berborak,boleh share lipstick,tudung,,tapi baju tak boleh lain saiz,,he,he,he...sedihnya !!sekarang dia nak pi jauh...sambung belajar ke US..selama 3 tahun ...touching betul masa kt airport..adalah beberapa babak drama air mata!!Puasa dan Raya ni untuk kali pertama atikah tak beraya dengan kami.....hilang sorang tukang cuci pinggan.
Tapi yang terkilan yer tu,ada sorang kawan cikgu balik ke Saudi pada waktu yg sama..dengan atikah pergi...hmmmm...tak nak beritau punya pasal!!suprise lagi!!!!kalau tak boleh kita babai,babai jugak kat dia,hmmmm dah tak de rezeki nk jumpa!!!
Pada atika,,,,take care..intai-intaikan hangbag Guess n Coach..kalau murah..habaq kt mak andak!!belajar rajin-rajin.Dulu mak andak teringin sangat nk belajar sampai ke luar negeri...tapi takde rezeki..Alhamdulillah dapat jugak sambung belajar,raihlah pengalaman sebanyak mungkin sewaktu muda,jaga diri..jangan dok `tersangkut` dengan Mat Salleh,banyak lagi pemuda melayu yang baik2 dan hemsem....

21 ulasan:

apiz hensem berkata...

jangan dok `tersangkut` dengan Mat Salleh,banyak lagi pemuda melayu yang baik2 dan hemsem....


----> saya salah seorang daripadanya...

cikgu mas berkata...

salam apizz

betul tu...cikgu berkenan benar kalau hang jadi anak sedaraku..cikgu sponsor lagi u!!bunga telur lah!!

Hanis berkata...

salam...

apizzzz.....betul tuuu...cheq sokong sesakat...piz, kanda dah offer tu tuk hang rasa jauh lebih muda pasti...tak yah panggil Kak Mas dah...panggil Makandak....cepat2 piz...hang jgn dok tengok2 aje lg...hantar resume tu cepat2 kat kanda....

tikah...All the best...jaga diri bebaik k...study betul2...zaman study nie laaa zaman yang paling best...so...gunakanlah zaman ini sebaik2nyaa....

kanda...tu laaa..CL suka sgt buat kejutan kat kita semuakan...emmm org tak sudi naik pesona dah sekarang nie....nak wat camne....kanda ke CL tanak tengok kanda nangis lg tersedu2 bila lambai kat dia...

Atikah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Atikah berkata...

Salam kak mas...

Tika baru berlepas ke US ker? Ingatkan dah lama p sana... Kirim salam kat atikah ya... Good Luck untuk atikah... Lepas nie, leh ler kak Mas p melancong kat sana pulak, udah ada anak buah dok kat sana.... he.. he...

khairyn berkata...

Woah! Tak lama lagi dapatlah beg tangan Coach dari US :p

Semoga Atikah belajar rajin-rajin tapi jangan lupa berjalan2 juga ye hehehe

manzlie berkata...

sama jugak....saya salah seorang daripada nyer....kekekekekekekek...leh ker cikgu...

Laa cikgu ada sana rupa nyer..awat tak habaq kat cheq...masa tuh cheq ada di Mac D makan kentang goreng..patut lah hati tuh masa tu duk teringat jer kat CM...


syukran
waslam

cikgu mas berkata...

Salam Hanis


tu lah geram betul dgn CL!!!pas ni nk panggil dia Haji Suprise,ok tak??

aah tak sudi dah naik Pesona!!!dia nak naik Iswara kot???tak pun besar lagi Unser...he,he,he

cikgu mas berkata...

Salam Atika

aah yer,pas ni boleh kita wat Rombongan Cik Kiah Pi US...aduhai tak mampu lah tika!!!

aah dia baru pi..3 thn kat sana 1 thn kt Nilai International College..JPA hantar

cikgu mas berkata...

Salam Khairyn

aah lama dah dok renung Coach tu,ada butik kt Pavilion KL,dok mengintai tak sudah,nk masuk dalam harganya sebulan gajiku..nantilah kumpul duit suruh Atika belikan!!

aah tika bagitau gak..dia nak jalan-jalan puas-puas..

cikgu mas berkata...

Salam cik lie!!!

betul tu,cik lie salah seorang daripadanya boleh antar resume..cikgu jadi refrence..tapi!!!cammana pulak adik2 yg lain???

Eleh teringat CM!!!yer lah tu???makan jer teringat CM..teringat CM suka makan lah tu!!!cikgu betul2 depan Mcdonald tu,sibuk kt kedai perfume.lain kali jangan wat lagi cam tu.N97 ni ku pakai jer lah!!!

KSPulau berkata...

Salam..... baru jengok blog nih... selamat pagi Cikgu... babai..nak gi solat Jumaat nih...

apiz hensem berkata...

kak mas, takkan sponser bunga teloq jer... sponcer le yg laen2 gak... baru meriah.. hahah

manzlie berkata...

salam cikgu mas...

mana ada naik proton iswara or unser...sya naik kapcai motor je lah..nasib baik satu bag jer ..ok lah tuh...

haahh ada N97..hmmm takdapat pun takpa lah..cheq tengok Ntv7 je lah kat internet nanti...


syukran

waslam

cikgu mas berkata...

Salam KSPulau..

selamat pagi..selalulah jengguk cikgu kat sini..cikgu amat berbesar hati..mai selau yer!!

cikgu mas berkata...

Salam.cik lie

kesian dia naik kapcai jauh2 kt highway tu...syukur tak hujan kalau tak basah kuyup..hmm.nanti nk tayang N97 tuu!!!

cikgu mas berkata...

Salam apizz

nk sponsor ape lagi yer..haah tambah satu lagi..bunga telur..telurlah sekali...cm cikgu sekolah jer!!!tanya k.noor dia towkey estet..

Kak As. berkata...

salam cm,

selamat belajar buat Tikah.
jaga diri baik2 na.
smoga berjaya dan dilindungi dari segala bahaya.

Cl tu tak mau susahkan orang, tapi dia buat camtu lagi susahkan..
susahkan hati orang.

agaknya CN pinjamkan kapcai dia pada CL kut. hehehe

cikgu mas berkata...

salam k.as

hah mas pun setuju sangat dgn kenyataan kak tu pasal cik lie tu,biarkan dia,memang cam tu lah!!,CN pun tak tahu dia dah balik,itulah saya kata cam bangau!!!

selamat berpuasa kak n family..

atika berkata...

hi mandak..... hehehe
tq... baru dpt bukak blog mandak.
tq ye 4 everythg.
dpt mak sedara baik... wlpn garang kdg2. hehehe

couch satu ye. ada rezeki ada la couch tue. hehe.
wish me luck mandak. :):)

cikgu mas berkata...

Salam my dear atika

Alhamdulillah sampai dah yer...please ping mak andak kt YM ,lupa nk bagi add YM baru ni...nanti mintak kt Amir...cerita kt mandak life kt sana yer!!!take care H1 N1 kt sana terukkan???

mak andak doa kan tika selalu...enjoy ur life...jgn lupa tuhan...solat jaga..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today