yg sudi bersama cm....

Isnin, Ogos 3

cikgu mas..junior..comel kan...




Haiiik.minum pun control yer.....hu,hu,hu..cam sapa tu???wooitt,jangan habiskan yer..mama punya tu!!!!


Satu jelingan lentok romantik dari cm junior.... Jeling-jeling manja..sayang..cam mama muda-muda dulu






Manja dan periang.......suka tersenyum.....he.he,he cam mama jer....



Active girl...nak jaga badan katanya....hu,hu,hu..yang ni mama tak ajar pun...cam sindir mama jer




comel tak? dia suka cakap I LOVE U.....hu,hu tu mama yang ajar.... i love u lah..muaah!!


Sayang!!!!!!!!
mama tak punya apa-apa untuk diwarisi
mama terlalu biasa untuk dicontohi
mama terlalu kecil untuk diteladani
mama terlalu lemah untuk melindungi....
tapi !!!!!!!!!itu semua kata hati mama...
tapi kata jiwa dan akal mama...
mama akan menjadi terlalu hebat untuk kamu
mama akan menjadi kaya raya demi kamu
mama akan jadi luar biasa kerana kamu
mama berjiwa besar agar diteladani kamu
mama gagah perkasa untuk melindungi kamu
hingga mama menutup mata.............jadilah anak yang solehah..seindah nama kamu
"mawaddah Irdina........ yang beerti......cinta kasih sayang ,maruah kami...
I LOVE U SO MUCH..........................







23 ulasan:

Kak As. berkata...

salam CM,

pepagi ni kak as tak sabaq nak buka rumah Cm sbb nak tengok apa crita.

jangan tipu aaarrrr.... anak sedara ke anak orang CM pinjam nihhh....

hanis tolong perklear sat kat mama.

Atikah berkata...

Salam kak mas...

Memang comel si Cm junior... hmm baju tu macm pernah ku lihat... tapi... dimana ya?

Kak as, nie la anak CM kita...

cikgu mas berkata...

salam kak as..

kak as nii,9 bulan 10 hari saya mengandung dan melahirkan yer...sampai kembang tak kuncup2 badan saya..ada ker kata anak orang?..anak sapa lak saya pinjam.?.kalau saya kata anak cik lie lagi k.as conpius...he,he,he

tang mana lah k.as selalu kata saya ni anak dara??jangan terpedaya kak,tang suara boleh menipu,tapi tang badan yg dah kembang sebesen tu,for sure org tau dah beranak 4..ada lagi sorang kak,nanti kalau sempat sy n3 gambar dia.

ok kak bagi clear..tak payah tanya hanis..saya bukan cik mas..cik mas tu saya dah tinggal title tu sejak umur 25 thn lagi..skrg dah berumur 34 thn ni saya dah jadi Puan Mas..kata cik lie mas paun,hu,hu,hu..

cikgu mas berkata...

waaaah,ingatan mung betul2 hebat..lupa kah baju yg cm junior pakai tu ku beli di Jakarta..namanya baju Mulan jamilah,,alah yg nyanyi lagu"Makhluk tuhan yg paling seksi tu"...tu tapi mudah-mudahan anakku tak lah jadi cam penyanyi tu..jadi anak yg solehah kan tika,??

apiz hensem berkata...

wah3... kak mas ku berusia 34 tahun. nampaknyer terpaksa lah saya meneruskan memanggil mu kakak.

bile nak wat entry bapaknyer cikgu mas jr. ni? haha

Hanis berkata...

salam kanda...

alaaa comelnyeee CM junior....nie laaa yg dok angkat telephone aritu..kanda..pagi nie, bila dinda dok baca entry kanda tu...seperti terngiang2 suara & gaya percakapan kanda pada anak2 tu...lembut jee bunyinye...

salam mama...huhuuh....anak mama pon terkebil2 melihat entry pada pagi ni...CM junior,emmm mmg anak CM mama...

manzlie berkata...

salam cikgu mas...

Hmmm anak ker adik tuh?


syukran

wasalam

Noor berkata...

As Salam..

Anak2 ku.. sayang ibu tidak pernah bersempadan, kasih ibu tiada tolok bandingan, walaupun ibu harus pendam perasaan, namun untuk kalian.. ibu redha menempun segala dugaan..

psst..
asam pedas, gulai sardin..
makan tak puas..
macam tak tapau 10 tin.. he he

Kak As. berkata...

salam,

bila baca komen CL, kak as makin bingung.
makin bengang adalah. hehehe

awat tak habaq awai2 bagi klear elok2.

sian si bulan yang tetap sebiji tak berteman.
walau dikelilingi bintang beribu tapi tetap sepi dimalam hari.
alahai pungguk yg terlalu pandai bersandiwara.

Che' Pit berkata...

salam Mak As,

tulah, cian che lie cheq.. puan mas paun pandai bersandiwara.. alamat lama lagi lah cheq nak naik pelamin mcm ni, huhu..

kak noor.. kan depa dah kata dah pos ke mekah dah sardin tu.. kita buat2 lah percaya yer.. hmm tapi bak kata che lie, mentang2 ler dia ada BP, puan mas bagi asam pedas tak bergaram, huhu..

~red~ berkata...

comel la Irdina.
Nama Irdina tu sama dgn my kazen's name. hehe...

kitaorg pnggil dina je. =)

she's such a good girl la k.mas.
just like u! =)

cikgu mas berkata...

apiz encemm...kalau ikut tahun memanglah 2009 ni cm 34 thn..tapi kalau ikut bulan n bilang hari 33 thn..alahai kan sebaya dgn angelina jolie tu!!!!kakak,kakak ler...jgn panggil ku nenek cukup..

aduhai dik,kalau ku entry kan bapak cm junior..tu meleleh air liur hang pa..sebab dia tersangatlah heeeeeeeceeemmya...kalau kt indonesia dia sehemsem hero Ari Wibowo.@ Afghan(Terima kasih cinta tu)...kalau kt hollywood..Brad Pitt tu cam dia lah..kt sini Ashraf Sinclair boleh lah..hu,hu.hu..itulah hasben ku..he,he,he

cikgu mas berkata...

ala ada lagi tak puas hatilah apiz hemsem,semalam kami teka2 umur u sekitar 32-33 thn kan..cepat dik kata kak noor..menurut pengalaman dia,pokok gotah masuk umur 40 dah kena tobang dan tanam semula,,,so cepat dik sebelum ko pun kena tanam semula..rugi dik..dan pompuan kt luar tu..rugi kan mamat hemsem cam apiz ni membujang,,cepatlah tekel..hanis amacam??

cikgu mas berkata...

salam cik lie

haah,selalu nya bila org tanya cam ni lah..iaitu "adik ker???...cm terus keluar tanduk..tetiba dia terlupa that girl anak ke adik???..he,he,he..adik kot???adik bongsu i...i ada anak ker?????????

cm nak ajar anak,sentiasa ucap sukran lah...

cikgu mas berkata...

salam k.noor


aduhai rintihan apa tu???betul tu kasih ibu tiada sempadan,tiada mengharap sebarang balasan,kebahagiaaan anak-anak jadi keutamaan,bahagia anak,bahagialah kehidupan,kasih ibu membawa ke syurga..bagai haruman di taman syurga..

Asam pedas ikan pari..
nanti rindu,mana nak cari????

asam pedas ikan tenggiri..
sambil makan gigit jari...

cikgu mas berkata...

dear hanis...

hah tu lah yg bercakap dgn dinda tu,,dia boleh dipanggil waddah..or dina...hu,hu dalam mendidik anak2 ni..kalau psikologi dah tak jalan ku guna pukullogi..biasa yer..cubitlogi memang selalulah..lembutlah tapi kalau dah marah..satu taman boleh dengar suaraku..

hanis bagi keterangan lanjut pada mama ss...k.as hanis available...saya dah berdauble-double..he,he,he

cikgu mas berkata...

salam k.as

tgk tu cik lie k.as bengang dah tu..cik lie tu saja jer kak!!!..dia dah tahu berkurun lama dah..i`m mrs mas..pengarah sandiwara ni..cek lie lah..cm pelakun jer..cm tak salah kak..

awat k.as tak pernah tanya???..kalau tanya mesti cm bagitau...he,he,he

aduhai kak..bintang untuk si bulan tu ada di balik awan...pungguk di bumi cuma memberitahu..rahsia yer..

cikgu mas berkata...

salam CP

bila masanya CM bersandiwara???..kalau bercerekarama tu adalah sikit..untuk tayangan TV3..tak usah tunggu cik lie tu zman dulu2..org sekarang bukan langkah bendul..langkah jambatan pun dah buat dik..

ha,ha,ha...asam pedas tak bergaram..hah tu untuk org BP..tu lah tandanya sayang kawan..nk kawan hidup lama..and keep blogging forever..

cikgu mas berkata...

salam red..
tq..comel anak..lagi comel maknya..kecomelan luar biasa u..
aah my irdina pun org panggil dina jer...tapi nama budak sekarang ramai betul irdina,sampai nursey cikgunya panggil waddah..


she's such a good girl la k.mas.
just like u! =)but..im a notii girl...tapi ker...girl ker lagi..ha,ha,ha

apiz hensem berkata...

wah3... mesti hensem ayahnyer si cikgu mas junior tu, takut ramai plak wanita2 di luar tergoda nnt kan. oleh itu kak mas, sorokkan jer lah ayahnya cikgu mas junior tuh.. hihihi...

wah3.. patut le kawe tersedak2 masa makan ayam penyek semalam, ade org menyebut nama kawe rupenyer, sib baek kawe tak gol.. alhamdulillah.. awatnyer le mengumpat pasal kawe tuh?

kawe ni harap jer hensem (hensem ker), tapi takde gadis pon yg nak kat kawe ni... sob3. depa takut kot, lelaki2 hensem ni kebanyakkannya takleh percaya, mengaku bujang, tp anak berderet kat umah... kawe pon terkene tempiasnya...

Azemi Ali berkata...

Salam cikgu Mas rakan sebayaku,

Come lote anak mu mcm mu jugok..

cikgu mas berkata...

salam rakan sebayaku

tq..macam ku jugak.???hu,hu,hu...cm tersannnnngaaatlah comelnya..anak2mu lagi comel..nk pinang sorang buat menantu,maknya pandai masak,anaknya pasti pandai jugak kan...???

hanez berkata...

salam ziarah & saya follow..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today