yg sudi bersama cm....

Khamis, Jun 4

Cikgu nak bertanya ni!!!

" Dah boleh tak semua geng yang sangat saya sayangi masuk rumah cikgu,???sebab semalam pintu kat bawah tu alah `pintu cikgu dan...lagu...hilang kunci,tak tahu letak mana.Alhamdulillah ada `orang kat Makkah beritau`....kesian dia dah lah datang dari jauh kena masuk dari pintu dapur...maaf yer cik lie..cikgu ni memang selalu hilang kunci dan terkunci dari dalam...kesian cikgu..he.he..

7 ulasan:

cikgu mas berkata...

ok ..kalau dah boleh masuk...kalau nak berborak dengan cikgu bolehlah masuk dari pintu depan ni!!!!,pintu bawah tu tak tahulah,kenapa terkunci nanti cikgu panggil tukang kunci he.he.he..........

manzlie berkata...

slam cikgu...

pasai apa duk kunci tapi takleh bukak..nasib baik cheq ni seorang yang penyabar...kalau tak sure dah pecah tingkap tu heheheheheh

pandai lak di ber syukran dan walam dengan cheq nohhh..

noti girl

Atikah berkata...

Salam kak mas... awat ada dua pintu nie....
"cikguu nk bertanya". mtg2 smlm terkunci... hari ini dbuka 2 pintu....

hu... hu... lagu dlm n3 sblm nie, mengingatkan daku pada seseorang...

cikgu mas berkata...

salam cik lie

Saya tau lah cik lie penyabar..sebab tu lah jenguk kepala perlahan-lahan kat pintu dapur..n selamatkan tuan rumah yang terkunci tu!!!kalau sebelum pi makkah memang pecah tingkap agaknyer kan...??

cikgu mas berkata...

salam

atikah yang kat bawah tu pintu kecemasan,yang kat atas tu pintu utama..he,he

alah cik adik ooi jangan dikenang2 pi cari yang lain..ikut cam kak noor!!!

atikah berkata...

Salam kak mas...

Kita mengambil masa yang singkat untuk jatuh cinta... tapi mengambil masa yang lama untuk lupakan seseorang... tambah2 kalau masih sayang... hu... hu...

cikgu mas berkata...

Juga satu lagu dari klasik nasional untuk tika...

Anak punai anak merbah
turun mari buat sarang
anak sungai pun berubah
ini pula hati orang
mengapa dikenang

asal kapas jadi benang
dari benang dibuat kain
barang lepas jangan kenang
sudah jadi orang lain..
mengapa di rindu,,

he,he,he antik pulak tetiba makcik ni..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today