yg sudi bersama cm....

Khamis, Oktober 8

Terima kasih atas kasih sayang semua....




Terima kasih sayang atas segala perhatian dan cinta......CM tak da apa-apa pun cuma sedikit kekalutan dalam hidup,ada kala hidup ni selalu menuntut pengurusan  yang baik.Bagaimana hidup yang Allah anugerah ini kita uruskan dengan baik,teratur,cuba untuk menjadikan ianya sempurna samada dari soal dunia mahupun soal akhirat.


CM ada satu perasaan pelik dalam diri,iatu selalu merasakan orang yang tak sayang pada CM,selalu bertanya pada diri "dia tu sayang kat aku ke tidak"???samada orang terapat,pelajar,kekawan,boss dan lain-lain..tapi CM tetap senyum dan cuba untuk bergembira seboleh mungkin dalam meneruskan hidup.CM selalu berdoa agar dalam hidup ini CM mampu membahagiakan orang lain,memenuhi  harapan orang,menyayangi insan lain,mencurahkan kasih sayang dengan ikhlas tanpa jemu dan ragu.CM sayang u all semua,terima kasih atas kasih sayang ,perhatian,kasih dan cinta.Walaupun kita tak pernah bertemu,bertentang mata,tapi di alam maya ni.CM dapat merasakan kasih sayang u all semua.Kasih sayang yang ikhlas adalah kasih sayang yg dapat dirasa,Jeritlah pada satu dunia anda cintakan seseorang,tapi jika tak ikhlas,berbaur dusta dan niat serong,kasih itu tak mungkin dapat dirasa....................... l love u all so much..... cm sempat lah wat entry ni dalam menunggu waktu kelas tambahan yg akan bermula 10 minit lagi...sibuk sangat sekaranggggg....SPM dah dekattt)


P/s..hehehehe,,CM suka interframe gambar lama sbb sekarang senyum CM dah kelat,masam-masam manis wakakakaka,,,betul tak Patt???

32 ulasan:

Noor berkata...

Salam Babeh..

CM sayang kat cheq dak??

ngeh ngeh ngeh

shami2 berkata...

Salam CM...

Gambaq CM ka tu....
Kak Noor betui ka...
Manisnya rupa..
awat sembunyi lama-lama
CM...ada tak CM sayang kita...

hehehhehe

manzlie berkata...

Salam cm ..
Jangan lah risau....
ada orang makkah nih syang kat cm lah...dari gunung lak tuh...sapa?????

syukran

waslam

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

Benar sungguh kata Azlie, Jangan risau cikgu, ayahzain juga sayang kat CM yang ceria. Kekadang ayahzain juga rasa begitu juga bila orang yang disayangi tidak lagi menjengah,adakah tiada lagi rasa kasih sayang yang telah terjalin???? rupanya ada yang tersembunyi yang tidak diketahui duduk perkaranya.

Hidup CM

afeezz berkata...

saya sayaaannnnggggg kat CM

cikgu zainab berkata...

yea...CM dah ceria!! manis senyuman dik mas kita...

cikgu mas berkata...

salam kak noor

perrrgghh..sayang gilerr beb...

cikgu mas berkata...

salam kak shami

huhuhu,tu lah CM kak zaman dolo-dolo,zmn pop yeh-yeh kak...huh sekarang lagi "meletoop" kak,jgn sampai tak kenal,hahaha..

cikgu mas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hazeleyed berkata...

Salam dik CM
Walaupun kita tak pernah bersua...kasih sayang tetap terasa.
Semuga damai di jiwa.

cikgu mas berkata...

salam kak shahmi

lupa pulak nak jawab mestilah cayanggg kak shahmi...

cikgu mas berkata...

salam ciklie

iyer,yg dok kt gunung tu,CM taulah sejak azali lg memang cayaaaanngg kt CM....tapi yang dok kat hotel tu camner fulakkkkk????

maiyah berkata...

gambar cm ke.. masa muda, skrg pun senyum masih manis gitu :)

cikgu mas berkata...

salam AZ

Tq Az kerana sudi sayang kat CM ni,Az sudi melawat CM adalah satu peghargaan besar buat CM,sudi masuk kg CM,sudi makan nasi umah CM,kasih Az tak pernah CM ragui,tengok wajah Az sekeluarga CM tahu AZ n Mrs Zain adalah insan-insan yg penyayang...pancaran hati yg bersih terlihat pada sinar wajah...love AZ n family forever...

cikgu mas berkata...

salam Afeezz

akak pengsan dik,ni bangun balik pas dengar ucapan keramat darimu dik...

"datanglah meminang akak!!!!wakakaka...

cikgu mas berkata...

salam kak nab

tetiba pulak CM termalu dipuji begitu [,yg manis tu mungkin dulu,sekarang ni kena telah tambah asam boi sikit,ada asem-asem kelat kak,hehehehe...ceria tetap ceria kak..

cikgu mas berkata...

salam sis hazeleyed

itu lah mamanya kasih yg ikhlas,umpama kasih Allah dan Rasul pada kita,tak pernah kita bertemu Allah dan Rasul secara langsung tapi kasihnya sangat kita rasa dan perlukan dalam hidup...tq sis atas cinta ini..

cikgu mas berkata...

salam maiyah temanku

Cm lah tu,zmn dolo2..senyum jerlah yg tinggal maiyahh..

bila teringat pada Maiyah 'KATA-KATA MAIYAH SERING JADI PANDUAN CM DLM MENERUSKAN HIDUP...MAIYAH INGAT TAK MAIYAH PERNAH CAKAP "JANGAN PERNAH RAGUI KASIH SAYANG ALLAH"...BILA CM TERINGAT TU CM SELALU TERISTIGHFAR,,,sebab cm sering terpikir adaker orang sayang kat CM ni????

Dr Chenta berkata...

salam sayang CM,
bersesuaian dgn tuntutan Islam, kita mmg kena kasih dan sayang pada saudara kita sepertimana kita kasih dan sayang pada diri kita sendiri. Tetapi siapalah kita hendak memaksa orang lain sayang pada kita. Apa yg boleh kita lakukan ialah kita sendiri hendaklah sentiasa memberikan kasih sayang pada yg lain, mudah2an dgn kasih sayang ALLAH SWT maka digerakkan hati bukan sahaja manusia bahkan makhluk2 yg lain juga sama ada di bumi atau pun di langit menyayangi kita, amin!!! Kasih sayang ALLAH SWT tetap unggul, yang mengasihi hambaNYA 70 kali lebih drp seorang ibu mengasihi anaknya....

Atikah berkata...

Salam kak,

Saya pun sayang akak...

lama tak tgk umah akak nie.. bermacam cerita yang ketingalan... terlampau sibuk la nie... tak dak masa nak jengok2 blog kengkawan...

rezeki berkata...

salam cm,

agak2 berapa nk tambah asam boi tu ngeh,ngeh,ngeh

tulah tandanya hidup cm kini bahagia bersama keluarga , kawan2 .

setakat masalah sana- situ tu, biasalah. itulah harga sebuah kehidupan

ummu_hanis berkata...

salam sifu mas,
hihihihi.
i told u oledi.
kita mmg banyak persamaan.
aku selalu je rasa camtu.
tp mungkin cara menanganinye agak berbaza la.
kalau aku dah serupe cam org beranak ngah meroyan dah.
tapi ko tetap cool.

eh mana bleh senyuman seseorang berubah.
mende lain sume bleh berubah.
tp senyuman tak mungkin.
sebab mana de mulut org jadi gemok.
perot bleh jadik buncit.
tp mulut tak.
so senyuman ko pasti manis seperti dulu kala.
ye aku pasti.
i tell you everybody, cm ni kalau lalu je ngan senyum senyum die tu, org nangis pon leh diam.
hihihi.
leb u foever sifu.
sori la 2-3 hari ni saya tak hantar kerje rumah.
penat la sifu.
huhuhuhu.

manzlie berkata...

salam cikgu...

yang duk kat Hotel nih dah ada yang punya...heheheh


waslam

cun09 berkata...

SALAM...
Sayang, sayang, saya saaaayang,sayaaaang ^-^

semoga ukhwah kita berpanjangan

afeezz berkata...

amboi akak... dah pengsan tu terus2 suh masuk meminang, bukannya nak mengucap dulu ke aper ker... hahha noti akak ni... i likee

cikgu mas berkata...

salam doktor

Terimakasih atas komen bermakna,penuh ikhlas dalam indah berbahasa,kasih doktor mampu saya rasa dalam baris kata seindah kasih buat saya sebagai saudara...salam ukhwah penuh kasih dan sayang dari saya untuk doktor di bandar maharani,..salam juga untuk doktor sekeluarga,,

cikgu mas berkata...

salam atika

k.mas bukan saja sayang malah sentiasa rindu pada atikah
kuih raya dari atika amat akak hargai..

cikgu mas berkata...

salam en rezeki

asam boi tu buat perasa dalam menjalani kehidupan.Alhamdulillah saya bahagia menjalani hidup yg sementara ni..

cikgu mas berkata...

salam patt

iyer ker??? sifu masih sweet girl yg dulu,suker nyer.....

uwaaaaa sob,sob.tak lagilah patt!!!!!,kata sorang kawan aku kini telah bertukar kembang seperti bunga raflesia...sungguh dah tak de bau,,,bunga tu adalah bunga terbesar didunia,uwaaa sob,sob,sob,huhuhu,tolohg pujuk aku patt!!!!!!

cikgu mas berkata...

salam ciklie

laaa,CM pun dah ada yang punyer,,,,CM bukan nak tuannya,CM cuma nak kasihnya...kalau CM nakkan tuannya dah tak de pekdah dah!!!lagipun kalau CM nak ramai awek kat luar tu yg meroyan gaban sbb yg dok kat hotel tu peminatnya...perrggggh tak terkira banyakknya..hehehe

cikgu mas berkata...

salam Cun 09


fuuuh,CM cayaaaanggg sangat kat sayanggg tewww!!!!

cikgu mas berkata...

salam afeezz

habis tu i like jer ker???....jadi tak afeezz nk masuk meminang akak ni?????????,


uwaaaa sob,sob,apa?????
afezzzz kata dia tak `hingiiiin`???,,,sampai hati ko feeez..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today