yg sudi bersama cm....

Jumaat, Oktober 16

Jom kita pi Alamanda Makan KFC...sapa yang dapat ikut??




Cikgu!!!!cikgu lawa arr,hari ni...cikgu bawaklah kita orang,kita orang kan hemsem..
hehehehe...bodek n ampu cikgu yer,....cikgu boleh cair ker????tiga orang ni cukup terkenal kat sekolah.ni..




3 dara pinggitan aduhai dengan gaya sensasi...girls pun boleh tahan tapi terkawal dan ssopan santun,tapi dulu CM sekolah semuanya pompuan.Patt dan CM cam `hantu` nakal yer,tapi hantu yg beriman,betulkan patt,??di sekolah pompuan tak cover dengan budak lelaki,kami lebih bebas...tunjuk kreativiti..





Sori arr,kitaorang lagi macho,kacak bergaya....cikgu mas nak bawak kita orang yer!!!

                                                                                                                                                                          

Amboii,anggun yer,baru lepas bernasyid,cikgu tak mau arr bawak yang ni,nanti semua orang pandang kita nanti cikgu pulak orang kata jangan leader marhaban....






"Cikgu!!!baik cikgu bawak kitaorang ,kami lah Hang Tuah,Hang Jebat,Hang Lekir,Hang Lekiu dan Hang Kasturi:"Ya Allah,janganlah sampai cam ni sayang ooii,cikgu tahu arr,cikgu ni cikgu sejarah janganlah sampai nak tunjuk bakat jadi Hang bersaudara...hehehehe...kelakar betul budak-budak ni......bersilat bagai demi mengambil hatiku....Cikgu takkan lupa kan ko orang.....memang semua notti2.. I LOVE U ALL...





Akhirnya tiada siapa pun yang dapat ikut cikgu,sebab cikgu tak sampai hati nak memilih semuanya beria-ria nk ikut cikgu,demi keadilan cikgu pi dengan cikgu Jue jer lah. Cikgu faham,hang pa boring dok asrama ceruk hutan ni,lain kali kita pi dengan bas yer....bye,bye semua...

Camni lah CM dengan budak-budak ni!!!,budak-budak ni kalau dilayan dengan baik sangat menghibur hati,hidup mereka penuh dengan kegembiraan,diasrama guru-gurulah penganti ibu bapa,sering nak bermanja,bergurau senda dengan cikgu-cikgu.kalau nakal pun disentuh hati mereka dengan kasih sayang pasti mereka merapati kita dengan kasih sayang,penghargaan dan pasti terhibur dengan gelagat mereka,adakala nak marah pun tak jadi.aku tak kisah budak nakal tapi kalau biadap,kurang ajar dan tak hormat orang tua,karekrtor ku akan bertukar..Aku boleh jadi raksaksa....Alhamdulillah mereka semua budak baik.....,hehehehe...semalam CM dapat hadiah comel dari satu kelas 5 kejuruteraan elektrik.dalam kad yang comel tertera satu ayat....

"TERIMA KASIH BUAT CIKGU SEJARAH KAMI YANG PALING SPORTING DI PELUSUK ALAM,DOAKAN KAMI DAPAT A DLM SUBJEK SEJARAH SPM NI....LOVE U FOREVER...."

adooiii ,betulkah cikgu sporting?????????....hehehe,cikgu ni bukan sporting sayang ooi,cikgu ni pun otak kreek cam ko orang cuma cover jer sebab dah tua dan bergelar cikgu.... cikgu lagi notti dari ko orang......noti boleh tapi jangan buat larangan tuhan,,,,hidup ni sementara.....hepi foreverr......wakakakaka....

24 ulasan:

KSPulau berkata...

Salam....
Heheheheee...akhirnyer semua tak dpt ikut (sebenarnye CM taknak bawak pun, saje je ayat tu, ayat ambik ati katakan...)
Yg bagusnye, CM angkut je semua tu, ulang-alik pun takpe..janji hepi... tak gitu cikgu?

afeezz berkata...

ade baek nyer cikgu bawak saya, bole kite bertentang mata sepuasnya... pastu kite jalan2, tak sabar rasanya nak pow cikgu kesayanganku ni... tapi kan cikgu... masa SPM dulu, sejarah saya dpt C6 jer... hahah

Che' Pit berkata...

sekolah ceruk hutan..

hahaha akhirnya mengaku gak cikgu kan..

allo pis, ko nak bertentang mata dgn CM.. aku tgk ko pun ko dah malu2, apatah lagi pompuan yg tgk..

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

Amboi bergaya sakan anak murid cikgu yer. Sebenarnya cikgu mana boleh bawak budak sekolah sebarangan, berlaku kemalangan siapa nak jawab - jawab lah sendiri


p/s: nada si CP ngan afeez ni macam tak puas hati jer yer. Tu la afeez kali jangan buat janji pelesu. tp memang betul kan CP, tak leh nak bayang bagaimana afeez tentang mata ngan CM tuh. Yang sorang giler-giler tahap gaban yang sorang lagi tu .......? ada berani?

ummi humaira berkata...

Salam..
ummi tak dapat bayang macammana CM nk wat kalu si tiga teruna yg dh duk dpn pintu kete tu lompat masuk dlm kete n bodek cikgu sejarahnya ajak g makan kat Alamanda

CM sok g umah Hanis kul brp ,ummi dpt g ptg sikit , mnkg 3.30 @ 4 ptg. pg hubby keje

ummu_hanis berkata...

salam sifu:
hari ni ade satu budak kelabu asap tanye ngan aku:
cikgu ok tak hari ni?
semalam garang bukan main.

any coment????
aku dah rase cam nak cepuk je budak tu td. kuang asam tol.

Dr Chenta berkata...

salam CM,
terasa macam saya pun nak tawarkan diri utk pergi sama tp rasa2nya tidak akan dapat ikut, sama seperti bebudak tu....huhuhu

Asnija berkata...

Salam...
Cikgu nak jadi adil tak bawa sume ke...another janji pelesu nih...esok jangan le janji pelesu jugak...nanti akak kempunan nak tengok CM secara reality...

ps: afeez ni bertentang mata ngan AZ pun merah habis muka dia, kalau dengan CM, rasanya muka dia terus tukar jadi pink atau oren...elok bawak spek hitam...lepas jumpa, pasti CM tak lena tidur...

Asnija berkata...

Salam Mas,
Masak asam pedas esok, jangan ikan pari ye...akak tak makan ikan pari, ikan kebung, ikan terubuk akak makan....malam ni akak mesti mimpi....betul tau...akak akan sampai 12 tgh...dan akak datang lenggang kangkong je....nak makan air angan adik-adik akak sume ni...dengar nyer Noor nak bawak nasik impit ngan kuah kacang...ni senyap je, mungkin tengah cabut kacang nih...

Noor berkata...

As Salam my dear babeh..

ngan anak2 murid janji pelesu tak pa arrr.. ngan kita orang yang dah 'remaja tua' nie jangan tau.. meleleh ayaq liuq kalu tak dapat asam pedas & 'spagetti'.. kempunan.. hu hu

psstt datin, cheq tak sempat giling kacang, so.. yang tu dak hanis handle.. cheq tengah dok kalut robohkan batu bata kat umah nie.. heh heh.. nak 'ngimpit' nasik hempet.. la la la

manzlie berkata...

salam cikgu mas...


nanti cheq balik takank ker ajak p Alamanda..?

heheheh

waslam

Atikah berkata...

Salam kak,

Dah lama tak menjenguk umah akak nie... dah banyak ketingalan ropenya... hu.. hu.. p alamanda tak ajak pun... :)

cikgu mas berkata...

Salam Cikgu KS

hehehehe..hanya cikgu memahami seorang cikgu lain..memang CM tak serius nak bawak pun,sajer nk mengetest kasih mereka pada sorang guru.Dulu masa saya jadi warden asrama saya suka jugak bawak my girl keluar...yup hepi mesti hepi cikgu...

cikgu mas berkata...

Salam Afeezz

Apa???? nk baca lg sekali!!!!,dirimu nk bertentang mata denganku???hehehe,k.mas rasa dua2 akan pandang tempat lain sebab diriku ni hanya heroin dialam maya jer,samaalah dgn hang tu,cuma hero di alam maya,tengok jer sekali tahu dah afeeez type pemalu gaban...cm pemalu jugak u,paling tak tahan bila diriku direnung!!!

cikgu mas berkata...

Dear Che pit

memang pun cerok hutan dan kanan kelapa sawit,kiri pokok gotah..tapi stay berada di laluan Coridor Raya Multimedia,ditepinya Putrajaya,Pusat Pentadbiran,di sebelah yg lain Cyberjaya pusat komunikasi dan cuma 15 minit ke KLIA,antara airport terbesar didunia dan 20 minit ke Litar Formula 1 sepang..(chewah tak nk kalah tu)tetiba CM teringat MRSM Jasin,cerok jugak tu,ngeh,ngeh,ngeh


Betul tu che pit,agaknya kalau k.mas n k.noor berganding mata merenung afeez apa akan jadi arrr...

cikgu mas berkata...

Salam AZ

budak2 tu ada jamuan hari raya dan majlis sekolah tu yg pakai baju melayu tu..betul tu mana boleh bwak budak kuar sebarangan sekarang..

tak de maknenyer gila2 AZ,saya ni pun pemalu,eksyen jer..kalau direnung lebih kurang cam afeez gak,tapi tak lah tukar kaler muka,sbb gelap susah nk tukar...

cikgu mas berkata...

salam kak umi

kalau depa 3 ni lompat masuk keta,saya bawak pusing sekolah ajak makan mee goreng kat kantin,

jumpa akak kt sana yer,adoii berdebar rasanya...

cikgu mas berkata...

salam ummu hanis @ my tongga

nape lak nk cepukk dia,budak tu kan prihatin,caring n sharing tu,dia perhatikan betul2 mood ko,dia sayang kat ko tu,nk bermanja dgn ko,...layaaaann patt..

cikgu mas berkata...

Salam doktor

telahan doktor silap belaka,jika doktor yg menawar diri,ku bawa terbang ke awan biru menyentuh bulan ,menguit bintang ,dan menyapa pelangi bersama...


adooi terayat pulak doktor sorang ni...hehehe

cikgu mas berkata...

salam kak nija


tolong kak,jgn lah memberi harapan yg tinggi nk tengok cm secara realiti,sbb sangat lain yer,yg penting lebih bosar dari kak nija...

kak demi cintaku padamu,ku pancing ikan di laut,ku mengiling cili sehari semalam,ku panjat pokok asam...demi untukmu, c u there...ghinduuuu arr nk jumpa akak

cikgu mas berkata...

Salam babeh

kak noor,dengan orang tua tak larr pelesu cuma plastik jerr,hehehe,hiss jgn sampai kempunan kak,insyallah..

himmpitt kak himmpitt...berselera nk makan ni!!!

cikgu mas berkata...

Salam ciklie

nak ker ciklie ikut??? ciklie tu susah nak `diusha`...lain lah budak2.ciklie katogeri bapak budak

tapikan !!!! kalau ciklie nk ikut pi Alamanda tu...CM booking n blok kan restoran KFC tu untuk kita dua jer..(ala2 VVVIP)...wakakaka

cikgu mas berkata...

salam atika


tu arrr .i miss u dik....

afeezz berkata...

ados... susah le menjadi seorang jejaka yg hensem (perasan atau kenyataan), ramai yg nak merenung mata ngan kite.. tidak2!!... nak kene buang lah l'oreal menexpert ku... nnt jd bertambah hensem lagi susah...

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today