yg sudi bersama cm....

Sabtu, Julai 4

Cikgu nak rest yer...


Selesai dah berkursus.Pegawai Kurikulum Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional,Kementerian Pelajaran..dah tapau dah semua projek kami,So seminggu memerah kepala hotak mcm mesin tebu memerah air..cikgu dah rasa `ting-tong`..i need the rest...
Nama pun dah di Melaka..apa lagi vrooom balik rumah mak lah...weekend ni nk kutip buah manggis...nak panjat pokok rambutan..lama dah tak buat semua tu...Bolehkah lagi aku memanjat,,???.dulu 6 adik beradik lelaki..abang ku selalu ajar panjat pokok kundang..tahu dek abah kena belasah dengan ranting kayu..budak pompuan mana boleh memanjat pokok...pas sekolah menengah aktiviti memanjat pokok di haram terus oleh mak dan abah..jadilah budak pompuan `lomah lombutt`..tu depan mak jer..kat sekolah diaorang tak tahu..tapi study tetap study..nama ibu bapa tetap ku jaga hingga ke akhirnya..................Alhamdulillah
Balik kampung berehatt yer...lotihlah....

4 ulasan:

hanis berkata...

tak ajak kita pun....

cikgu mas berkata...

salam hanis noti..

enggak boleh sih,,malu banggat,,,

Atikah berkata...

Salam kak mas...

Nak rest kat mana tu? ikut..... he..he..

cikgu mas berkata...

salam tika

tak bleh,tak bleh..dirimu curang,hu,hu

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today