yg sudi bersama cm....

Jumaat, September 11

Begitu letih dia berpuasa.





Aku masuk ke kelas 4 Kejuruteraan Awam..beri salam pada pelajar....pelajar jawab
"Walaikumsalammmmmmmmmmmmmmmm cikgu mas!!!!
Pelajar terus baca doa....tapi ada sorang pelajar ni masih asyik mencium meja,tak sedar apa berlaku tu,ribut taufan pun dia masih jugak macam tu,aku biarkan dulu,selesai baca doa pelajar pun duduk ditempat masing-masing bersedia untuk belajar....tapi aduhai hero sorang ni masih dengan dunia dia..........
aku datang kat dia....dah memberi satu massage yg dia tak leh lupa sampai bila-bila hehehehe...
geng...nape pelajar ni jadi begini????????dulu masa geng sekolah ada tak wat camni???cuba ingat balik,pernah cium meja...meja bau camner???

25 ulasan:

afeezz berkata...

bau meja? erm.. meja cheq dulu meja kayu, so bau kayu je lah.. tak pernah plak tertido dalam kelas sampai camni sekali.. hihihi

tadi tertido gak kat opis sementara menunggu jumaat, sib baek tak terlajak... terjaga ngam2 1.30... hihi... smpi mesjid org dah berdoa..

Asnija berkata...

Gaya nyer macam baru lepas qiamulail malam adi tak cukp tidur...kena sangka baik jelah...mana tau malam tadi satu malam study....

||alis|| berkata...

salam CM;

kekekeke... kalau alis dulu cikgu bantai meja ngan pembaris kuning, kami yg x letih nih pon alih2 extra segar bugar, hehehe!

insan pendidik berkata...

Salam CM,

Dia tengah lalok kot? CM buat ape kat dia, anak orang tu...jangan smackdown dah le.

Hanis berkata...

salam kanda,

hahaha, piz...cheq rasa mcm gambar hang yg sebelum nie laaa...cuma bezanye hang cium meja opis...& hang cium tangan hang....

shami2 berkata...

Salam CM...

CM...aper you buat pd dia yg tak bole luper tu...tell me..hehhhe.

Nasib baik dia tidoq dpt jugak pahala kalu kita jumpa dia tengah sahoq...waktu2 macam ni ...memang meriam buluh kita huloq...baru dia tau...ngeh..ngeh..ngeh

hilangkan stresssssssss anda

KSPulau berkata...

Salam CM & semua.....
Lari dari tajuk.....
CM ni ngajar sejarah ke? nampak peta penuh kat meja. (serius tanya nih)

Atikah berkata...

Salam kak mas...

Aduhai... lenanya tidur... nie memang betul tak cukup tidur... sampaikan cikgu masuk kelas pun tak sedar....

Madey berkata...

salam cm

hehe..tu macam cheq time sekolah. masuk kelas mmg suka tido nak nak matapelajaran yg membosankan..ape lagi..tido je..yg peliknya..tak pernah plak kena kutil ke apa ngan cikgu..

rezeki berkata...

Salam CM,
ini mesti anak murid cikgu saari

ngeh,negh,ngeh

Che' Pit berkata...

salamz..

hmm cheq suka tido masa kat u dulu, tapi tak ler melampau mcm tu.. pandai2 le cover.. hmm tapi tido cheq tdo berisi.. lulus gak ngeh ngeh ngeh

cikgu mas berkata...

salam afeezz(mana hemsem yer??)

n3 ni sebenarnya mengingatkan dan mengenang aksi ko di satu ketika dulu...ingat tak dok cium meja dulu...

cikgu mas berkata...

salam datin

betul bersangka baik,qiyqmulail,malam tadi tu,study waktu malam tido waktu siang...bagus anak muridku,hehehe

cikgu mas berkata...

salam Aliss

cikgu aliss bantai meja,CM bantai belakang dia,pelepuup,pelepuup,fuuh puas rasa hatiku,

pembaris kuning fuyoo nostalgia tu aliss,tkde lagi dah..

cikgu mas berkata...

salam IP,ku panggil cikgu z jer lah..


hehehe org lain tanya boleh cheq beri jawapan palsu,tapi kalau hang tanya cheq kena pikir byk kali,hang kenal cheq very well,hang caya ker cheq boleh smackdown budak laki,7 thn budak pompuan jer,lembut dan manja,pi sekolah baru budak laki semata,CM tak tentu arahh,perlukan semangat kuat perlu smackdown depa tu besar2 cikgu z..

cikgu mas berkata...

salam hanis

betul cam afezz kan??tapi afeezz tu encemmm masa tido,afezz jgn lupa duit raya untuk k.mas tersayang arr..

cikgu mas berkata...

salam shahmi

saya bagi pelepuup,pelepuup,fuuh sampai merah tanganku..

mana boleh tido shahmi saya nk mengajar..tapi bulan pose ni depa kuang nakal sikit..

stress cikgu mai kalau tgk budak tido

cikgu mas berkata...

salam cikgu KS

mana peta yer,???cikgu sejarah jarang guna peta,geografi lain ler...iyer saya cikgu sejarah

cikgu mas berkata...

SALAM TIKA

bukan tak cukup tido tu,lebih tido siap mimpi lsgi tu..

cikgu mas berkata...

salam madey

cikgu suka u tido btu,kalau tak tido dia buat nakal tu,tu cikgu yak kutil

cikgu mas berkata...

salam madey

cikgu suka u tido btu,kalau tak tido dia buat nakal tu,tu cikgu yak kutil

cikgu mas berkata...

salam rezeki

salah tu anak murid cikgu nokiah,atau cikgu murni

cikgu mas berkata...

salam che pit

Umpama tidor imam Shafie,sungguh tidor dia sebenarnya belajar..

afeezz berkata...

kak mas dan hanis : hahah... guilty as charged, kelupaan plak aku pasal gambar tuh... haha

ummi humaira berkata...

salam CM , sbenarnya ummi selalu bkunjung ksini , jd pengintip je sebab ummi ni tak pandai sangat utk bermain kata2 . jadi tukang ketawa je tengok keletah kalian ...

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today