yg sudi bersama cm....

Selasa, April 28

Cameron Hingland...sekejap je..

Assalamualaikum..hai kite nak cerita weekend ni dapatlah saya g jalan ke Cameron Hingland,malu nak bagitau inilah kali pertama kite sampai kat Cameron Hingland ni.Dah tua macam ni barulah kite sampai sebelum ni dengar je cerita orang.Best ye Cameron Hingland ni.jom tengok gambar kite..cantik,hijau dan tenang...Jom tengok gambar yang kite ambik...
Biasalah..kelemahan saya ialah suka shopping,sayurpun saya tak boleh tahan untuk tidak membeli.tapi ok jugak dapatlah berkongsi dengan jiran-jiran dan kawan-kawan.

Murahlah bunga-bunga ni...saya jadi rambang mata..dan hasilnya rumah saya penuh dengan bunga...


kite tidor kat sini..ok lah ikut bajet cikgu sekolah...hotel kat cameron hingland tak de air cond.. ye



Pemandangan di sebuah ladang teh....di Sg Palas Cameron Hingland..Ladang Teh Boh.banyak gak beli Teh Boh,mandi teh pun boleh.










7 ulasan:

Charlie Verona berkata...

cuti-cuti malaysia tak ajak aku pun!!!! ade beli strawbery byk tak?
ali datang umah habiskan

cikgu mas berkata...

sori la bro...nak menunggu hang datang umah strawbeery jadi jem,,pas tu berkulat tak tentu hang datang umah pun,nak ajak macamana kan hang xcident baru ni.kak suruh balik kg degil dok demam tergolek sesorang.

manzlie berkata...

salam cikgu Mas....

cantik nye gambar Ladang Boh tu...and so colourful gambar bunga..

wsalam

cikgu mas berkata...

wsalam..aah memang cantik..kehijauan sangat,sampai rumah pekerja ladangpun warna hijau.if gambar mudah upload sy tunjukkan lg gambar ladang boh untuk cik lie ye,dok Makkah susah nak tengok pokok2 kan cik lie

manzlie berkata...

salam..

Duk mekah ni asyik pandang gunung ganang jee...pokok mana ada..heheheheh

cikgu mas berkata...

salam...dah tu cik lie tak rindu malaysia ke?hujan emas negeri orang...kan

manzlie berkata...

salam cikgu mas,

tak kot...sebab saya ni ala ala pengembara ..yang membawa diri ke sini...almaklum lahkeseorangan kan..lain lah kalau dah berumahtangga kena jaga isteri dan anak..ada tanggong jawap kan...

so bila sorang macamni baik duk je depan Multazam ni...lagi baik dari duk di kl kan...

waslam

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today