yg sudi bersama cm....

Selasa, April 3

Putrajaya- Lake Cruise and Tour

Memenuhi impian anak-anak untuk naik cruise menyusur tasik putrajaya.Terima kasih pada suami kerana menaja pelayaran kami..wahhh boleh ker digelar pelayaran...tak cukup masa geng nak citer banyak,,geng layan gambar yerrr.......
                                          laluan ke cruise tasik putrajaya.......
                                               minah-minah saleh n arab yang ramaiiii,,,,,
                                              suasana dalam cruise...tapi bahagian bawah agak lengang
                                                    my girl sedia untuk belayar....
                                              wahhh terasa menyusur venice riverrr,,,,berangann....
                                                   menyentuhh jambatan
                                             pemandangan masjid putra dari cruise
                                            dari atas cruise lebih ramai orang sebab pemandangan lebih jelas
                                              jambatan yang menjadi trade mark putrajaya

                                              lembayung merah di kaki langit.....
bye-bye ada rezeki naik lagi....
                                           harga ticket untuk rujukan....

6 ulasan:

afeezz berkata...

assalamualaikum CM : wah... mahal nyer, kensel nak naek....

rosli berkata...

CM,

Best....setuju dgn Afeez, mmg mahal, pernah naik bot ni tahun 2006 dulu....boss bawak jalan2 hadiah utk unit masa tu

CT berkata...

wah...bestnya jalan2 kat tasik...lom pnh smpi sini..kuikuikui

kak mah berkata...

Wow! boleh tahan harga tiketnya.

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yong, cantik pemandangan masa sunset tu! Mahal eh tiket?

CM berkata...

salam

afeeez: kita ada penaja mahal pun tak perr...

en rosli: 2006 dah lama kn ulang naik ni

CT : pi matta fair ada diskaun tau naik ni

Kak mah: cuba pi matta fair cari pakej murah naik cruise ni

MOH KEMBARA: ai memang suka sunset

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today