yg sudi bersama cm....

Rabu, Jun 30

Kenyataan ini sangat memeritkan,,namun saya redha,,,,,

Jam dah pun menunjukkan pukul 2.13 pagi..
Berat dah mata dan kepala saya ni,,
tapi hati dan perasaan tak benarkan saya tidur,,
keinginan mengatasi keletihan..
esok saya perlu ke sekolah,,
tapi apapun saya mesti selesaikan perkara ni
keputusan dan perhitungan perlu dibuat..saya takkan lena andai persoalan ini tidak terjawab.
saya rela menunggu ,,biar pun dah berkaca-kaca mata ini..
saya tahu saya menyeksa diri,,,tapiii kenyataan ini perlu saya hadapi..



Bak kata pepatah,,
,Alang-alang saya dah menyeluk pekasam,biarlah sampai ke pangkal lengan..
saya yang mulakan,,,saya juga perlu akhirkan,,
jika tidak saya hanya membuang masa,,
saya tahu,saya boleh dapat jawapannya dr pihak lain
tapi hati saya tak merelakan,,,saya nakkan pihak tersebut mengakui dihadapan saya
tanpa perlu ada campur tangan pihak lain,
,lebih telus,lebih menyenangkan hati,
,jika tidak saya akan tertanya-tanya mana duduk sebenarnya perkara ini,,


Sesungguhnya penantian satu penyeksaan...
saya rasa sungguh terseksa.
.lemah longlai dah tubuh ni menahan ketidakpuasan hati ni
bercampur dengan keletihan yg ada....
mengapa harapan dan impian yg saya galaskan dibahunya,,belum lagi dapat ia sempurnakan.
kecewa,hampa,terkilan,geram,mungkin marah bercampur baur menyelimuti perasaan saya.
Tak pernah saya begini,,,saya tak peduli pada orang lain,,tapi jika dia!!!!
saya relakan diri saya berkorban untuknya,,,dia pilihan saya maka saya perlu bersamanya,
,melalui dan mengharungi jatuh bangun dia dalam perjuangannya,,
itu mungkin maknanya cinta..


tapi akhirnyaaaa saya jatuh terkulaiiii.
..saya dihampakan oleh kenyataan sebenarrr...
kenyataan yg perlu saya hadap..
.dia mengecewakan saya,,
tapi bukan salah dia,ini adalah ketentuanNYa..
Bahagia itu bukan miliknya,,
,dia kalah bermaruah,,
perhitungan yg dia hadapi dia selesaikan hingga titisan darah terakhir,,,
saya tutup episod ini,
saya tinggal dia untuk dia meratapi dan menangisi kenyataan pahit ini..
sesungguh saya sudah tidak berdaya...............
.SAYA PERLU TIDORRRRRRRRRRRRRRRR...dah pun pukul 3.10 pagi,,






                 SAYONARA NIPPON.....GOOD BYE JAPAN...SAMPAI  SINI SAJA CINTA KITA.....


.....................JEPUN KALAH DGN PARAGUAY
 DENGAN TENDANGAN PENALTI 5-4.........DALAM WORLD CUP 2010


..........................................aku sungguh kuciwa..........
        .tapi saya bukan kaki bolaaaaaaaaaaaaaa.....saya cuma cikgu sekolah...
...................................................................hihihhihih.....................................
                                .bye semua..




20 ulasan:

yongzu @ 9W2YZU berkata...

Wah.... dah tak adalah wakil Asia ya?

"Catatan yang amat menarik" :)

geraugebang berkata...

salam,
he he he...suspen ajer...he he he

kak Erna berkata...

CM..cik gu sekolah pun kuciwa kan..apa lagi la peminat setianya..harap2 tak ngantuk disekolah nanti..

Ayah Zain berkata...

salam

memang aku juga mengharapkan cintanya tetapi dia mengecewakan juga. Selamat tinggal semuanya.

rezeki berkata...

salam cm


BANZAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

hehehehe

anyway nippon semalam mmg main bagus, luck je takde

semua Allah yg tentukan
begitulah juga hidup kita
selepas berusaha, keputusannya di tangan Allah jua

kak su berkata...

Salam CM

Huh! Sekali pen menari, tuu..dia...
satu dunia terkejut betapa jitunya jati diri seorang anak jati Asia...

Alhamdulillah..apa2 kalah bermaruahkan.

Wslm

Ummi Humaira berkata...

salam DIK CM...

ko bikin suspen abis , akak ingat pe benda tadi , ghupanya menda tu kaaaaa , he he he , pandai ko melakonkan episod menyeramkan dan dpt menggigilkan perasaan akak niiii...

manzlie berkata...

salam from Makkah..


sabar lah cikgu..

terima lah kenyataan ayng jepun tak kuat mana pun...

Hidup Brazil.....


wasalm

MohdArshad berkata...

Salam Cikgu ingat cerita drama apa tadi.....jebang tak kuat mana pun kata orang arab....Cikgu mesti menguap ni.....Armania Cikgu.

ina berkata...

Salam Cikgu,

Tak pernah2 saya mengadap TV tengok bola, ntah mcm mana mlm tadi tertengok jua. W/pun harap itu jepun menang, tapi tak de le sampai kaciwa. Kesimpulan saya, kedua2 pasukan tak pandai main, dah tambah masapun tak masuk2 bola dlm gol.

Perasan tak pemain jepun yg sepak penalti tak masuk tu namanya KOMANO. Kalau org negeri 9 sebut "ko mano (kemana) kau sepak tu jang"?

mama ju, berkata...

Waduh CM...hebat sekali buat drama...mama betul2 susupen...yalah tak minat bola...(tapi ambek tau juga...)
Macammano Komano sepak bola!

boxhousestudio berkata...

salam cm

gelak-gelak BHS baca komen geng-geng sumer...paling best kisah KOMANO..kah kah kah

~red~ berkata...

salam.

nasib baik sy x gelabah biawak lagi... huhu...

kak mas pndai buat cheq ketaq noo.... hehehe... ;p

taj berkata...

Salam....

eeeee nyammmpahhhh.....aku ingat apa cerita tah...wat suspen tul...

tapiii...aku frust gak jepung kalah nih...huhuhu...

Noor berkata...

Salam kak Tipah..

ceitttt.. kasik saspen senah je.. anyway, syabas betey.. nukilan ini telah membuatkan senah kembali mengikuti WC.. he he

psssst.. alahhh nyampahhhh taj tu.. ahiksss

en_me berkata...

cinta x semestinyer bersatu ghitewww.. ihiks

en_me berkata...

cinta x semestinyer bersatu ghitewww.. ihiks

hazeleyed lady berkata...

Ass-Salam Sis
Interesting blog you have here...
To friendship.Amin

sonata anak kancil berkata...

salam....lama tak jengok orang melako ni...sayangnya diriku ini tak kisah nak bercinta dengan sang bola...!

suara berkata...

Tersenyum saya membaca catatan ni. Pasal bola rupanya...

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today