yg sudi bersama cm....

Selasa, April 27

Sekitar kenduri kecil untuk marwan

Tahun ni atas permintaan marwan dia kata nk sambut besday yer bersama-sama kawan mengaji AlQuran di kampung Jemderam Hilir, di rumah pengasuhnya `Mak Anjang`...hmm mama pun tak terpikir macam tu . Orite mama sediakan apa yg patut dan apa yg terdaya.Ya Allah ternyata permintaan Marwan ni sangat memberi kesan di hati.Menyambut besday bersama anak-anak kampung ni terasa begitu membahagiakan,kanak-kanak ini begitu ikhlas bersama kami...

Marwan dan adik menyediakan sendiri jajan untuk kekawannyer...dia nampak bersungguh-sunguh..
Bersemangat  tu!!!!nk sediakan yg terbaik unntuk kawan2..tapi maaflah mama tak sempat nk cari bekas yg lebih cantik
Cup cakes yg ditempah dari kawan sekolah CM Cikgu Rapidah...comel bentuk ball dan padang bola,sangat digemari oleh kekawan marwan.

Untuk majlis tahun ni pilih Chocolate indulgence dari Secret Recipe.
..hmmm cukup tau untuk 30 org kanak2..ingat tak cukup,Alhamdulillah..

dah sampai ke rumah pengasuh @guru mengaji marwan,kanak-kanak dari pukul 2 lg dah ready menunggu kami.kelihatan kak lang anak gadis pada mak anjang sibuk memasang riben katanya untuk meriahkan majlis..

alahaii kanak-kanak kecil tu namanya Omar sejak awal mereggek minta cake cepat dipotong.

Mohon doa yer sayanggg semua..moga marwan dilindungi Allah,sihat sejahtera membesar menjadi anak yg soleh,terimakasih pada `Pak Anjang`yg sudi membacakan doa untuk kami semua..
Ok masa untuk tiup lilin!!!!
"Allah selamatkan kamu,Allah selamatkan kamu"
Allah selamatkan Marwan Irrsyad,Allah selamatkan kamu..

Masa mengagihkan jajan...terimakasih umi fiza...

antara kenangan terindah bersama anak-anak ini....


24 ulasan:

afeezz berkata...

wah3...meriahnya, sukalah si marwan tu yek... bile nak belanja pakcik plak?

Rozali berkata...

Assalamualaikum CM

Assalamualaikum Marwan

selamat ulang tahun ke......

saya aminkan doa Pak Anjang

semoga permudahkan segala urusan

Wassalam

kak su berkata...

Salam CM.
Alhamdulillah
semuga Allah panjangkan umur kita semua utk beribadat pdNya..
Amin.

Wassalam

manzlie berkata...

salam from Makkah..

cantik nyer...cup cakes tuh..


cl nak satu..bleyyy



waslam

Azima berkata...

Salam Kak Mas,

Semoga Allah melimpahkan rahmat buat akak sekeluarga..

Happy birthday buat Marwan..semoga berjaya dan jadi anak yang soleh!!

Wassalam

rezeki berkata...

salam cm

pak itam seumur hidup tak penah makan cup cakes hehehe

bak mai satu

alhamdulillah,majlis yg penuh dgn keceriaan dan keberkatan

Atikah berkata...

Salam kak,
alhamdulillah... majlis yang ringkas dan berkat. InsyaAllah...

qaseh mas berkata...

salam CM
alhamdulillah,moga Marwan gembira dengan majlis itu. Makcik yang melihat pun dapat rasakan kebersamaan mereka bersama Marwan. Alangkah indahnya nilai sebuah persahabatan, meskipun masih zaman anak-anak..Moga Allah berkati umur Marwan.amin

mfisma berkata...

Salam CM...Happy Birtday Marwan...yg ke berapa ye?

Noor berkata...

Salam CM,

Selamat ulangtahun buat marwan.. semoga Allah melanjutkan usia marwan.. membesar dan terus membesar menjadi anak yang soleh.. yang sentiasa berbakti pada mama nyer.. amin

psttt.. nanti kita p makan nasik ayam & eskrim baskin lobin cam ari tu arrr.. aunty melanja, emmm untuk marwan je tau.. he he

SiNoMoSa berkata...

salam kak mas,

smg marwan dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

safiudin berkata...

salam CM

meriah majlis tu...

tak ajak ke..

CM berkata...

salam afeez


aiiik budak pun u nk powww,hehehehe

CM berkata...

salam Rozali


terima kasih atas doa pada marwan

CM berkata...

walaikumsalam kak su


amiiin atas doamu..

CM berkata...

salam


bolehhhh cikliie nanti wan tempahkan untuk ciklie..

CM berkata...

salam azima


tq sis for your doa,may allah bless u too

CM berkata...

salam pak itam


alahaii tak pernah mkn cup cake??? ye larr tu zaman budak sekarang zaman kita makan kuih kocii jerr..

CM berkata...

salam atika


yupp majlis ringkas jer tika..tq atas doa..

CM berkata...

salam pn qaseh


zaman kanak2 mmg zaman terindahh...tq atas doa

CM berkata...

salam aunty noor


bolehh ajer...kita sayangg aunty noor..

CM berkata...

salam shima

terimakasih atas doamu..

CM berkata...

salam en saifudin


majlis kecikk jer tu..

faza berkata...

hehe..... nice......

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today