yg sudi bersama cm....

Sabtu, Mei 8

airmata ibu


untuk sama kita dengar menjelang HARI IBU.....

Telah kau telan lara
Dan terima segala
Dugaan dan badai yang melanda...
Duhai ibu

8 ulasan:

rezeki berkata...

salam cm

selamat hari ibu utk semua ibu2

bukan ibuk ayam ya hihi

Ayah Zain berkata...

Salam CM

Hari ibu besokan CM
selamat hari ibu untuk Cm juga

afeezz berkata...

salam CM : tgk2 siti nurhaliza yg nyanyi, terus takde mood nak layan... hahah... anyways selamat hari ibu kepada CM dan ibu2 di luar sana (tak termasuk ibu ayam)

SiNoMoSa berkata...

Salam Kak Mas,

Huhu sy pun tak minat Siti Nurhaliza..tp stil bleh layanlah lagu dia..

Btw, selamat hari ibu buat CM dan jugak semua yang telah bergelar ibu. smg menjadi ibu mithali.

mfisma berkata...

Salam CM..Selamat Hari Ibu..

Atikah berkata...

Salam kak,
Selamat Hari ibu buat kak mas dan juga semua yang bergelar ibu... :)

manzlie berkata...

salam from makkah..


' setitis airmata ibu kita keluarkan(akibat terluka dari perbuatan kita), ibarat sebesar batu gua akan jatuh menghempap kita nanti 'disana'sebagai balasannyer.."



waslam

Azima berkata...

Salam Kak Mas..

Selamat Hari Ibu buat Kak Mas..

Lirik lagu tu nyentuh perasaan gak kak..tgh bersedih ni....huhuhu

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today