yg sudi bersama cm....

Selasa, Mei 11

CM kagum dengan semangat dan kesabarannya




lirik lagu penyanyi pujaan cm ni...penyanyi ni adalah seorang kanak-kanak yg sabar,tekun dan gigih..dia boleh menjadi penyanyi yg hebat satu hari nanti ,dia tahan cabaran ,berkali-kali tanggannya diketuk drummer tapi still dia menyanyi dengan hebat.Lagi dingangu lagi bertambah semangat dan gigih dia mengalunkan lagunyer,,mantain sampai ke akhir lagu itu....dengan hanya mengcangkung dia boleh menarik suara dengan begitu baik...walaupun lucu dengan gigi ronggak dan jonggangg drummernyer aku sebenar terkesima dengan semangat dua kanak-kanak ini


.UK's

Bila Diri Disayangi

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

( korus )
Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri

..

LAGU INI MEMPUNYAI MAKNA YG MENDALAM TENTANG CINTA KETUHANAN...SILA HAYATI LIRIKNYER//

13 ulasan:

mama ju, berkata...

Salam cikgu

Hebatnya budak tu....beriya iya dia menyanyi dengan penuh perasaan pulak tu....sayu pun ada. Agak2 budak kat mana? Tau pulak dia lagu2 lama tu.

kak su berkata...

Salam CM

Ya Allah mana cikgu dapat nii
terhiburnya saya
pasti akan saya tunjuk kat anak2 saya

punya la ralit akak tenguk
masa kayu dram tu cemas nak kena mata dia akak ter jerit Yaa Allah

Best nya
Terima kasih

Wslm

manzlie berkata...

salam from Makkah...


hmmm oklah tuhh

waslam

kak su berkata...

Salam

Laitu jer komen CL

Akak tenguk kali kedua.terus nangis dalam senyum tenguk perangai kawan2nya...

Siap lambai tangan kat peminat lagi..huh!!mahal tu...

Terimakasih lagi CM
Wslm

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam CM,

terhibur tgk gelagak anak2 ini..pandai dia nyanyi!

Rozali berkata...

Assalamualaikum CM

saya kagum dengan mereka
kalau diajar jadi bilal!!
ramai yg terpikat dengan masjid
he he

Wassalam

afeezz berkata...

salam CM : rasanya masa lagu ni popular, budak2 ni belum lahir lagi...

rezeki berkata...

salam cm

agi idup agi gelaban hehehe

ainhany berkata...

salam CM
apa habaq? lama ceq tinggai komen... jadi silent reader jugak sory cikgu

masuk mentor diasuh oleh mummy..mmm tiptoplaaa anak murid cikgu tuu ...tapi la nie suruh dia balajq dulu laa...sesekli pentas sekolah dan kenduri pun ok jugakkan..

kata org kata guru itu berisi..
kata yg mnjadi..

nadz berkata...

Salam CM,

mama Nadz tengah sibuk ngan kerja dan tension sangat...pastu layan N3 ni..aduhai kami pakat gelak ..seronoknya kekadang ni melihat telatah budak2..mereka segar gembira tanpa masalah
Terima kasih.
w/salam

kak Erna berkata...

salam CM..mana dapat ye..beria betul dia menyanyi..liriknya memang bagus,..

~red~ berkata...

salam k.mas.

sy dh lama admire budak kecik ni. kalo dia msuk mana2 program realiti, i'll vote him! yearghh!!

kat fb pon sy dh sebarkn sal budak ksecik ni. mmg talented :)

mfisma berkata...

salam CM..siapa budak ni? lucu tapi ada kelasssss.

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today