yg sudi bersama cm....

Isnin, Februari 1

Satu kisah di Damansara...

Sabtu lepas masa cuti Thaipussamm
CM berpeluang `outing`dengan kekawan...aduuuh terasa kembali muda beb.
..2 orang mak dara dan dua orang bujang menyertai sesi outing ni,
kami berbual,makan-makan dan jalan-jalan.
Sebenarnya bukan mudah nak dapat peluang cam ni,
my big boss kata "go mama...enjoy urself"...thanks dear....
So kak senah bawak kami makan dekat CHILIES One Utama Damansara..
.fuuuh thanks you cik senah,moga murah rezeki cik senah...terasa kaya makan disini!!!hehehe

Kak Senah dapat bonus,kak senah berhajat nak belanja kekawan makan,
kata orang rezeki jangan ditolak...tapi kalau `rezeki` kat Kota Tinggi tu kami lagiiiiiiii tak tolak,!!!!!hahaha...
Pak itam bila nak belanja kumpulan AlBammmm ni?????
isssh.isssh..Pak Itam tahu tak tangan sapa yg pegang piring tu?????syyyyyhh rahsia kasi simpan arr...

Lepas solat Asar,kami menyusur pulak Jalan Fuad Taman Tun Dr Ismail,
Masa ni sorang dari kawan kami dah balik...biarlah dia balik sebab kawan kami tu popularr nanti ada orang kenal tak beshhh arrr,hahaha..
Kak Senah sangat familiar tempat ni...tempat Senah main pondok-pondok jer.Senah nak kami rasa ayam masak hitam dan nasi beriani yang tersohor di KL town ni...Restoran Ismail kami serangggg.....



Tu diaaaa!!!!! hidangan menyentappp jiwa untuk anak dara `keturunan mummy ni..
.
fuuuh memang sedapp giler genggg...
CM tak makan!!! sebab jaga badan....hahaha...boleh kah anda mempercayainya??????

Kata anak dara ni....."fuuuh!!!! puas dapat makan...makanan ruji keturunan kami
...makanan omputih tak puas lah kak...
makan dik,jangan malu-malu,kali ni biar kak tipahh belanja....
balik nanti kita puasa,

Kata dia "kalau dah keturunan mummy dan mamu,,kalau tak dapat roti canai boleh meroyan sehhhh!!!...
fuuuh sungguh ayu dia.....
siapakah wanita jelita ini????
biarlah rahsia????


Apapun kenangan bersama kekawan sehati sejiwa ni,sangat indah...moga kita berpeluang untuk bersama lagi..Insyalllah....

18 ulasan:

mama ju, berkata...

Salam Cikgu

Wah bestnya terus bersahabat....

Sibaju merah tu org seremban ya...Barulah faham N3 tu..

ummi humaira berkata...

salam CM...
tempat tu memang dah dekat dgn umah ni.

SiNoMoSa berkata...

Salam CM,

Tunduk je MIL tue mkn smpai x ingtkan DIL ni hukhuk

Hanis berkata...

Salam,

hahahah...si baju merah makan tak habis...seb baik kakak yg kat depan ade...mula2 kakak yg kat depan habaq tanak makan...last2 kongsi ngan si baju merah & ambik nasi tambah yg tak sedap ;-) bak kata kakak sebelah si baju merah pada Anil kedai tu....masih terbayang2 senyuman Anil tu mendengar kata nasi tak sedap tp minta tambah....hahaha....

akak...awat tak tayang gelas ayaq sampai 6 biji tu....yg pasti cawan hanis 1 aje yeee.... hahhahahahah...... tp sampai ke la nie mesti nak tergelak sbb kami baru nak pegang sudu...lihat2 ade cawan yg dah kosong....hahahhahaha...tu yg datang 3 kelas sorang....hahahahhaa...

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

makan saja arr, kata nak slimkan badan, heheh

probakti 21 berkata...

Salam CM

Tumpang ziarah..

Teringat pesta makan pada hari PDKM tempoh hari.

Ngapa tak call semasa ke KB,kami dah tunggu dengan jala mas dan tahi itik..
tapi miss u all

afeezz berkata...

salam kanda mas : wow!! hebatnye aktiviti makan2 hari tu. semuanya dah timbang berat badankan pada hari ni? ade pertambahan? sure ade!!!

umiazuddin berkata...

Salaam CM,

Tu diaaa si ayu jelita begitu khusyuk menatap roti canai di pinggan...hehe..
Patutla lama tak bersiaran, YB turun padang melawat kawasan.. baguih! baguih! macam nii la YB mithali!

CM, Hanis, dll, PRU13 nanti boleh pangkah gambar pokok getah lagi tau... heheh... jgn mare arr YB... mare kalu, kena blanja cendoi... ;)

VpeaceV

TK berkata...

Salam..wah sedapnya makan2. Makanan pun sedap2 gitu.

rezeki berkata...

salam cm

rahsia akan pak itam simpan he he

tapi kwm cm tu cik senah mengadap roti sampai tak ingat pak menakan dia kat sini, sampai hati ngeh ngeh

tu mau roti kosong 1, roti tampal 1, roti tisu 1 ngeh ngeh

cm tak makan, pak itam tak percayalah he he
mana boleh tahan dgn godaan tu, betul tak hanis hi hi

S berkata...

salam,

amboi, banyaknya makan. sodap plak tu.

bila lah nak rasa duit subsidi jual gotah cik senah tu. jeles tau!

cik tipah, tunggu kutip duit sewa rumah baru nak belanja kut.

cik rohani tu jangan banyak sangat, biar ramping pinggang tu.
nanti abg jamil kawin lagi satu. bagi cukup kota 4.

amboi baik sungguh cik tipah, cik senah n cik rohani ni selepas abang jamil olok2 nak mati.

blueCITY berkata...

sedapnya nasi beriani tuh
lapor la plak
heeeeeee

shami2 berkata...

Salam CM...

Alhamdulillah..sedapnya depar makan...
Dengaq citar harga getah melonjak naik sekarang..kak S....wah tulah saya duk nak tanya jugak..rupa2nya akak tanya dulu..ngeh..ngeh..ngeh

Noor berkata...

Salam CM..

amvoiii cm nie.. janganlah promosi lebey-lebey.. segan arrr..

'seharian sewaktu bersama mu..
tak terasa saat yang berlalu..'

psstt.. DIL, nanti MIL bawak DIL p jenjalan arr.. janganlah majuk.. ala bucuk2..

dear umiazuddin, kami makan2 je tau.. tak de rasuah2.. tapi kak ngah sempat berpesan gak kat YB kilang gula & YB putrajaya supaya undi 'pokok getah'untuk next PRU.. heh heh

alahai Pak itam.. janganlah bersedey.. masa ngadap roti canai tu.. kak ngah siap sebut, 'satu untuk pak itam.. satu untuk mak itam.. taraaaa.. saploh untuk kak ngah'.. ahiks

Noor berkata...

Salam..

cop cop.. kak S & shami.. bukan duit jual gotah arr.. duit jual gotah cheq simpan nak wat p mekah.. hat tu cheq guna duit hasil jualan tapir kat pak itam.. heh heh

Noor berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Atikah berkata...

Salam kak,

Mak oii.. makan jer seharian... bila nak diet nie?? hehehe

Pn Kartini berkata...

salam..:)
ermmm...yummy..memmang menyelerakan:):)
Sesekali menjamu selera...tak pe kann..:)

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today