yg sudi bersama cm....

Ahad, Februari 14

Happy besday kak ngah...



Alhamdulillah ,rezeki saya,Allah mengurniakan saya kawan-kawan yang baik,jujur dan sepanjang hidup saya kawan-kawan yg saya gelar kawan baik,memang sangat baik.memahami dan umpama penyeri dalam kehidupan ini..

noor @kak ngah saya kenali di alam maya,setahun yg lalu,seorang wanita yang berperwatakan manis,yang menjadi teman baik saya kini.Kenali noor anda cepat berasa `nyaman ` dengannya.Banyak persamaan antara kami,auranya kuat.Seorang wanita yg halus
dan lembut tutur bicara,tapi mempunyai hati yang kuat dan lasak.


Hepi besday kak noor.
May Allah bless you,you re so special..thanks for everything and give me your shoulder to cry. on..
hmmm org cina sambut new year,org putih sambut valentine,org melayu n india sambut holiday.
  ....noor sambut besday...........semuanya berganda,,

dedicated this song for you....



If there were no words
 No way to speak
I would still hear you


If there were no tears
No way to feel inside
I'd still feel for you



And even if the sun refuse to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart
Until the end of time

You're all i need
My love, my valentine



All of my life
I have been waiting for
All you give to me
You've opened my eyes
And showed me how to love unselfishly



I've dreamed of this a thousand times before
In my dreams i couldnt love you more
I will give you my heart
Until the end of time
You're all i need
My love, my valentine



La da da
Da da da da



And even if the sun refuse to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart
Until the end of time
Cuz all i need
Is you, my valentine



You're all i need
My love, my valentine



hepi besdayyy,,,nanti kita pi jenjalan yer.....moga murah rezeki hasil gotah bertambah hari demi hari..



11 ulasan:

ummi humaira berkata...

salam adinda Mas...

akak pun suka dgn sikap si dia yg sorang ni . baik budi pekertinya.lembut budi bahasanya .hormat pd yg lebih tua .dan tidak memandang rendah pd insan2 yg hanya seperti akak yg tiada apa2 jua.
Mas dan lain2 pun baik jua ,akak sayang semua.

SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KELAHIRAN NOOR , SEMOGA DIPANJANGKAN USIA DLM KEIMANAN.

rezeki berkata...

hepi besday kak ngah

doa pak itam agar terus suksess dlm apa jua bidang yg diceburi, dibuka pintu rezeki seluas2nya, diberikan perlindungan dan kerahmatan oleh allah dan segala hajat dan impian dimakbulkan oleh Allah

insyallah

S berkata...

salam,

banyaknya Noor dapat hadiah dihari sebeday dia. orang baik tentu disukai semua orang.

betul dak CM.

smoga ikatan perdaudaraan berkekalan.
mmmuuuuaaahhhh... untuk Noor.

afeezz berkata...

salam kanda mas : wah3... kak noor kah itu??? heppy besdey kak noor

mama ju, berkata...

Salam Cikgu

Selamat hari jadi juga buat Noor.
Noor ni nampaknya ramai peminat....apa2pun muga persahabatan terus terjalin.

Sekali pandang mama tak sangka Noor ada anak tiga!

manzlie berkata...

salam cikgu mas..

Happy Birthday to Ci Senah....moga cik senah gumbira dan suksess dalam menghadapi kehidupan di dunia..insyalah...

Pesan bang jamil....jangan asyik duk motong gotah jer..poi lah sekali sekala kat sini jumpa bang jamil nooh...

walsm

umiazuddin berkata...

Salaam...

Hepi besday Kak Ngah! Semoga hidup kak ngah sekeluarga diberkati dan dirahmati Allah sentiasa. Amin. :)

Patutla berdentam dentum bunyik mercun smalam...rupa2nya besday kungfu panda hari ni...heh ;D

*hugs & kisses*
~kak chiq

Izariza berkata...

Selamat hari ulang tahun buat kak ngah .. biarlah tak kenal pun :)

selamat bercuti panjang juga :)

tajnur berkata...

Salam!
Selamat Hari Ulangtahun Kak Ngah! Semoga diberkati hidup dlm umur yg ditetapkan oleh Allah SWT.
Jgn lupa hidup ini sementara...

Noor berkata...

Salam CM,

teima kasih yang tak terhingga diatas ingatan kak tipah pada senah.. senah senang bangat dapat mengenali kak tipah.. 'tabik spring'.. toing toing..

Semoga Allah merahmati persahabatan kita..

psstt.. kak ummi, pak itam, kak S, afeezz, mama ju, cik lie, kak chik, izariza & tajnur.. trima kasih diatas doa2 kalian.. Hanya Allah yang dapat membalas nyer.. May our friendship remains forever..

rosli berkata...

Salam CM dan Noor,

Hope tak terlewat nak ucap selamat hari jadi ke berapa ye......

apapun yg pntg di redhoi Allah dan sentiasa di bawah perlindungan Allah....yg pntg happy selalu dan tenang mengharungi hidup yg penuh cabaran ini

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today