yg sudi bersama cm....

Sabtu, Disember 5

Wah..dah graduate tu!!!(Layan gambar jer)


Cahaya mataku,buah hatiku dah graduate tu!!!!
alahai baru 6 tahun sudah pun mengemgam segulung ijazah....
gambar close up tu.....tengok dia,....
mata yang bulat cantik terbentuk tu...mata omaknyer,
hidung yang bulat dan sedikit kombang tu,hidung abahnya(jangan marah yer bang)
....muncung sedepa tu...tu dia punya sendiri....hehehehe



Sama tak jelingan budak pompuan yang kecik tu dengan makcik yang suka sangat perasan kat sebelah tu..?.
makcik rasalah kan!!!!!!
 cute miut mak dia lagi dari anaknya....betulkan???????wakaka..
sungguh `gedik`senyuman makcik tu,sebab photographernya pakcik hehehe...





wahhhh ada mangkuk cup yer...kat universiti makcik dulu tak de pun dapat itu macammm.....




.
Sebelum konvo,ada konsert u,my girl beraksi sebagai cheff labu....
dalam lagu "Yang Mana Satu Idaman Kalbu"......


Irdina bersama heroinnya Hanani,
artis pegang mikrofon,heroin berbaju merah tu sedang memegang apa????
cuba tengok!!!!


ANAK-ANAK ADALAH CERMIN DIRI KITA....
MOGA DIRIMU MENJADI ANAK YANG SOLEHAH...WANITA YANG HEBAT...
SELAMAT DAN BAHAGIA DUNIA DAN AKHIRAT
I LOVE YOU SO MUCH...MUAAAAAHH...

And baby
Everytime you touch me

I become a hero
I'll make you safe
No matter where you are


And bring you
Everything you ask for
Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me



I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does


You walked into my life
To stop my tears
Everything's easy now
I have you here

38 ulasan:

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

hua hua hua yang tak berapa cantik ikut bapa yer. Bagus bagus bagus. sabor jer

hehehh sian dia tak sempat nak merasa mike tu, cm dah tangkap gambaqnya.

hajah zainab bt abdullah berkata...

Salam Mas,

omaknya sweeeet sangat! o i c..."ayahnya" yang dok ambik gambarnya.

tahniah buat anakanda. insya Allah akan menjejaki bondanya jua...

Atikah berkata...

Salam kak mas..

Semoga Irdina menjadi anak yang solehah, penyejuk hati ibu dan ayah...

Maknya lagi sweet... tp mata irdina comellll... tak puas menatapnya... ikut sape tu?

Azemi Ali berkata...

Salam cikgu Mas,

Tak lama lagi Irdina darjah satu... lepas tu pulak tak berapa lama.. graduate betul macam ibunya.. InsyaAllah.

ummi humaira berkata...

salam CM...
akak rasa-rasa ler , macam akak pernah kenal ler si mak cik yg kiut miut tu ha...tp di mana yer , agaknya pelanduk dua serupa ,tak tau le pulak . yg peliknya mirip2 wajah si Dina... kebetulan atau keberangkalian...he he he

umiazuddin berkata...

salam CM

tahniah kepada Irdina! Naper serius sangat tuu...tak macam omaknya yang tersonyum lebau lepas graduate...hehe

semoga Irdina menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan di akhirat. amin.

VpeaceV

lovelygift....everything u need are here berkata...

tahniah ye

afeezz berkata...

salam kekanda mas : gambar makcik tu gambar siapa? macam kenal ker kat maner gambar tersebut diambil...

cikgu mas berkata...

salam AZ

hehehe yg tak cantik semua ikut bapanyer,,,yg cantik molek ikut omaknya..

tapi pandai heroin pegang aiskerim tu possingkan..comel dia..

cikgu mas berkata...

salam mama zainab

alahai malu pulak mas,tu 10 thn dulu,sekarang ni dah sweet sour laaa,,,,

Insyallah terimakasih atas doa,apapun,iman,akhlak dan kekentalan jiwa lebih penting dr degree..

cikgu mas berkata...

salam atika

terimakasih atas doamu..

laa ikut mata mak dia lahkan,,hehehe,takkan mata heroin Kajol pulak..lagi parah kalau ikut mata abg samad Mekah..hahahaha

cikgu mas berkata...

salam

yer,bulan 1 ni darjah satu Alhamdulillah..

cikgu mas berkata...

salam kak umi

ayoook,kak umi kenal ker mokcik yang mengaku dirinya kiuuut miuut tu,makcik tu suka benar perasan hehehe,kalau jumpa makcik perasan tu kak umi kirim salam arr..

cikgu mas berkata...

salam umiazudin


anaknya serius sbb yang amik gambar tu tak encemmm,omaknya tu senyumm lebau ada makna kak umiazudin,boyfren dok usha tu,hehehe..

terimakasih kak..

cikgu mas berkata...

salam lovegift

terimakasih atas ucapan dan sudi dtg ke sini..salam ukhwah dr saya..

cikgu mas berkata...

salam afeez

afeez kenal tak makcik tu,suka jumpa Dr Bala dulu,hehehe,tempat tu depan ada umah u,atas bukit,pas tu ada tangga turun bawah pi perdana siswa,hehehe,purak2 tak tahu pulakk...

kalau makcik pi sana,makcik cari adik afeez kat klinik,tengok betul2 makcik tu jgn tak kenal,sbb muka dia dah lain.

Imran Paris berkata...

CM....seronok tgk Dina dlm gambar2 ni...alhamdulillah...nampak bakal cemerlang masa depannya. Uncle doakan Dina menjadi wanita muslimah yg dimuliakan di dunia dan mendapat darjat yg tinggi di akhirat. Amin.

SiNoMoSa berkata...

Salam CM,

Tahniah Irdina,
Tahniah jugak kat omak dia yg berjaya mendidik Irdina sehingga sekarang..
Semoga dgn didikan CM akan menjadikan Marwan & Irdina, anak2 yang berguna dan soleh. Insya-Allah

Muka Irdina nape sedih huhu..Tapi omak dia sweet laa hehe

maiyah berkata...

mata dia mmg cantik le..

~red~ berkata...

so cute la kak mas.
Dina pun comey je bila smile :))

mama ju, berkata...

Wah tahniah anak dah tamat'universiti'Cantik anaknya,cantik emaknya.Muga berbahagia.

manzlie berkata...

salam cikgu mas...

aalahamdulilah..dina aka melngkah ke alam pembeljaran...moga dia akan menjadi insan yang berguna serta soleha...

Muka dina masa pandang kamera looks so ikhlas and sweet..tapi muka mak cik tuh masa pandang kamera cam mengoda jer ..nape eehh..

macam pernah nampak lah makcik tuh tapi di mana yer..jusco? giant? or di kelana jaya? hehehehe.

wasalam

rezeki berkata...

salam cm,

alhamdulillah, anak2 semakin membesar, sekrg semua kemudahan belajar dah ada berbanding masa saya dulu

semoga menjadi anak yg soleh dan berjaya, membahagiakan kedua org tuanya nanti

insyallah

shami2 berkata...

Salam CM...

Alhamdulillah...
dah besar yer anak mama tuh..semoga jadi anak yg solehah..dan berjasa pada ibubapa bangsa dan negara...dan mendapat jodoh yg baik dunia dan akhirat..amin..

CM...saper pulak yg tergoda ngan senyuman CM tuhhh ngeh..ngeh..ngeh..CL ? abg samad? Abg janggut?...
tentu yg bertuah abang CM ayah adik manis tu kan...hehhehhe

Asnija berkata...

Salam Mas,
Pandangan Dina macam emak nyer juga, telus mulus gitu...
Masa graduate ni, masa yang paling manis kan...rasa bangga semacam...he..he..padahal graduate tadika baru...tapi bangga ye setinggi everest....tahun depan darjah satu....mamanya kena tunggu kat kelas tak tu? moga besar jadi macam mama nyer malah lebih lagi...kaalu mamanya cikgu, moga dina jadi cikgu besar...

cikgu mas berkata...

Salam imran..

terimakasih atas doa dan ingatan dari brother imran di Paris,sebagai ibubapa itulah yang terbaik kita harapkan...

cikgu mas berkata...

salam shima

mekasih sis,terimakasih atas doamu,ye kan begitu serius wajahnya,

maknya senyum ada makna tu hehehehe

Aidil Fadzil berkata...

Salam, semoga perjalanan ini seindah yang dirancang. Buat anaknda terus melangkah mengenal erti kehidupan.

Kak Sidah berkata...

Salam CM,

Akak baru buat lawatan kat umah CM , walau agak kelewatan tapi nak campor jugak,

alhamdulillah dah besar anak CM , masih jauh perjalanannya, tapi maknya pendidik ...

masa mula tgk, akak ingatkan gambar siapa , rupanya cikgu,kita pub bukannya pernah jumpa kan CM, senyuman menawan, siapa je tgk masa tu pasti tertawan, hehehe...

cikgu mas berkata...

salam maiyah

yer matanya bulat,bulu matanya lentik...budak lg kan mata masih bercahaya...

cikgu mas berkata...

salam red

alahai red apa kurangnya manis dan sungguh comel dia...

cikgu mas berkata...

salam mamaju..

terimakasih doa ikhlas buat anakku,alahai kak tu gambar 10 thn dulu,..

cikgu mas berkata...

salam ciklie

aduhai pandainya dia membaca senyuman makcik tu...hehehe,makcik tu senyum ada maknalah,betullah tu ada sedikit elemen mengoda,,

pernah ker nampak makcik tu,makcik tu habaq dia pun selalu nmpk ciklie..

cikgu mas berkata...

salam en rezeki

terimakasih atas doa buat anakkku,moga cik rezeki dirahmati,bahagia bersama keluarga dunia dan akhirat..

cikgu mas berkata...

salam kak shahmi

terimakasih atas doa akak,hehehe sapa pulak yg tergoda..hehehe ada2 aje kak shami ni..

cikgu mas berkata...

salam kak nija

yer lah kak nija tahun depan darjah satu tu,sekejap jer masa berlalu,rasa baru semalam melahirkannya,senyuman anak-anak prngubat hati dan penguat semangat kak,moga dia lebih berjaya,selamat dunia dan akhirat,Insyaallah..

cikgu mas berkata...

salam cikgu Aidil

lama tak nampak cikgu Aidil,terimakasih atas doa untuk puteriku..insyallah..

cikgu mas berkata...

salam Kak shidah

terimakasih sudi sampai umah CM ni,jgn malu-malu buat mcm rumah sendiri..

moga ukhwah kita berpanjangan walaupun sekadar berhubung di alam maya ni..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today