yg sudi bersama cm....

Isnin, Januari 18

Because i love you...


NEVER TAKE SOMEONE FOR GRANTED
HOLD EVERY PERSON CLOSE TO YOUR HEART
BECAUSE YOU MIGHT WAKE UP ONE DAY
AND REALIZE THAT YOU RE LOST A DIAMOND
WHILE YOU WERE TOO  BUSY
COLLECTING STONES....


I HAVE TO REMIND YOU .....BECAUSE I LOVE YOU SO MUCH............

p/s : sedih ni tau geng,uwaaaa,sob,sob,sob,tak per tommorrow i will be ok...


19 ulasan:

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

aku tahu, engkau memang sayang kepadaku. Sebab itulah engkau mendendaku. Aku tahu cikgu,tiada cikgu yang akan menghukum anak muridnya tanpa sebab kerana kejayaan anak-anak muridnya adalah hadaih yang paling bermakna dan bernilai kepada seorang guru. duh, bahagianya aku bila anak muridku menghadiahkan A+ kepada ku. Lagi banyak lagi aku suka. Biarlah semua kelas yang aku ajar, anak2 murid ku dapat 100%A+, itulah hadiah yang aku mahu.

hajah zainab bt abdullah berkata...

CM My Dear !!

Sayangkan pelajar, ajar2kan...kelak mereka akan nampak kewajarannya...

Sabar banyak2...

My Life berkata...

salam
dear cm
don't be sad & don't cry..
be strong cm..

sonata anak kancil berkata...

budak2 ni jangan kasi can...biar dia tahu,sebenarnya kita sayang padanya...itu lah cikgu!

ummi humaira berkata...

salam CM...
kalu anak2 ku menjadi anak murid mu , ku izinkn cikgu buatlah mana yg baik sebagai didikan untuknya menjadi insan berguna kelak. jgn pukul sampai patah renyuk dah ler . he he he

S berkata...

salam,

sabaq CM,

smoga bahagia bersama mu syg.

maiyah berkata...

erm.. remind me.. thnks

Kak Sidah berkata...

Salam CM,

Denda untuk mendidik tak pe cikgu, bila mereka dah abis sekolah baru tau bertapa manis nya denda tu..teringat semula kat cikgu...

Jgn biarkan mereka sendiri terlalai cikgu, nanti akhirnya cikgu dipersalahkan..

afeezz berkata...

salam cik mas : sedap ayat2 tuh... ciplak dr mane? haha

Wan Rusyaini Wan Mohd berkata...

Salam CM,

Kenapa ni CM? Ada kehilangan apa-apa ke? Sabar ye CM, insyallah yg hilang akan berganti, yg pergi takkan kembali namun dia akan tetap di hati, di sanubari. Kehilangannya mungkin baik utk dia dan untuk kita. Kerana baru kita sedar betapa kita begitu menyayangi dirinya.

Atikah berkata...

Salam kak,

Sabar kak...

Asnija berkata...

kerana sayang, tangan-tangankan...tak boleh didiamkan...

ps: cikgu yang hebat, dapat mencetuskan perubahan...
cikgu yang hebat, terbaik untuk sekolah, bukan sekadar terbaik di sekolah...

khaiza berkata...

Terharu CM baca kata-kata ni..insaf seketika..hehehe

||alis|| berkata...

salam..

lama tak singgah sini. harap cm sehat hendaknya..

alis sendiri pernah didenda, sekolah cina, cikgunya semua garang dan 'kurang mesra' jika berkaitan dengan silap laku pelajar.

1994, ramai2, berdiri atas kerusi, di luar pintu bilik darjah, sepanjang waktu rehat. malu. tak tercakap.

tapi itu laa yang buat alis serik. janji pada diri. takmo buat lagi :)

manzlie berkata...

salam cikgu mas..

sya teringat kat kisah dulu dimana cikgu denda anak muridnyer berendam di dalam kolam..dat the great teacher tau..heheheh

waslam

shami2 berkata...

Salam CM...

Tahniah...kewajaran, ketegasa, keadilan mesti kita tegakkan..hehhe CM sabar aaarr

cheq tau CM sayang kat depar...tapi depar saja..noooo duk buat hal kan...depa try test kan...sat nohhhh ...esok depar ada anak ....baru depar sedaq arrr kan...
Pssssssst sabaq arrr ...jom masuk PDKM....hehhhe disana ada ngeh..ngeh..ngeh trun nanti stress tu hehhe

ainhany berkata...

salam CM

"Jika hari ini seorg guru menangis kerana disakiti tapi besok guru menangis kerana di sanjungi....
indahnya pengorbanan seorg guru
hingga seluruh hayatnya akan dikenang dan didoakan..."

Ain menghargai guru dan turut bangga kerana dilahirkan daripd keluarga guru dan dibesarkan dgn ksih sayang guru2

terimakasih CIKGU..
terima kasih CM
hapuskan rase gundah gulana CM dan ayuh kita manTopkan pendidikan hari ni.

guru cemerlang pelajar terbilang

ummu_hanis berkata...

salam sifu...
aku suke la ngan kata kata ko tu.
dah aku balingkan kat seseorg yg perasan die sgt bagus.
eeeeeeee. geram.
luv u sifu.

Tanpa Nama berkata...

mengapa tidak:)

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today