yg sudi bersama cm....

Jumaat, Jun 17

Pendakian Broga Hill dalam kenangan..

Antara aktiviti yg paling saya kenang sepanjang meniti fasa pertama 2011 ini
 ialah `PENDAKIAN BUKIT BROGA SEMENYIH
 bersama rakan sekerja kira-kira 4 bulan yang lalu.
hmmm mungkin ini cerita basi dikalangan teman-teman FB sebab CM dah upload banyak gambar-gambar sepanjang pendakian.
Tapi setiap kali CM mengulang tayang menatap gambar-gambar ini CM pasti tersenyum,,,
dan bangga dengan diri sendiri akhirnya setelah lebih 10 tahun tak melasakkan diri
 akhirnya mampu juga makcik beranak dua ni mendaki bukit tinggi,ahakkkks............
Kami pergi berenam,,,,hihihihi,,,kami semua dah jadi mak orang kecuali cikgu comel yg berada di hadapan sekali

Perjalanan dari Sepang ke Semenyih mengambil masa 40 minit,hujan renyai-renyai mengiringi perjalanan kami...
Bukit ni curam,,,dan boleh tahan ngeri tengok gaungnya...jalan pulak licin woo..
Mula dah nak `pancit `  ni,,,,,,
Pemandangan sangat cantik,,pokok inilah tempat angkasawan negara SM,,mengambil gambar
pra perkhawinannyer..
pose tak `henggat` dari kami semua,,,
Teacher Sharifah Aminah dah mula gayat masa nk turun,,,
kat bawah tuu ada air kelapa woooo...
stop nk minum ayaq nyiur dulu eekkk...

moga berkesempatan lg mendaki,,,gunung pulak kot kikikikiki....mungkin tidak!!!!!!

bye.....idea ni datang pas baca blog afeez,,,habis arr 10 % lagi ni.....

8 ulasan:

afeezz berkata...

assalamualaikum CM :pas ni saya nak daki broga plak.. hehehe... daki ker?

Ayah Zain berkata...

kuat juga cm ni mendaki noooo, syabas n tahniah drpd az

bonda_tie berkata...

salam cm,
mmg cantek tempat nih.
tp takut la nak panjat tempat tinggi.
huhuhu.

KAMATO berkata...

Salam CM, memang seuai tempat tu untu beriada, saya selalu ke situ dgn anak2, hanya setengah jam dari rumah

CM berkata...

salam afeez


aaahh bukan daki ,,panjat jerrrr...

i tunggu saat u daki tu..

CM berkata...

AZ,,,,kuat n mantoop lg ni...hihihihi

CM berkata...

Bonda T,,pi lah pimpin2 dgn en somi,,mesti tak takut dah...

CM berkata...

salam en kamato


mmg tempat tu jadi tumpuan ramaikan..

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today