yg sudi bersama cm....

Khamis, November 18

Semoga Berbahagia Shikin.dan Sheena..

Ekin ceria di samping suaminya.Edy dari Machang Kelantan..

Potong cake gitu...


Marwan dan Dina disisi Mak Esah( mak ekin),pengasuh yang menjaga mereka sejak bayi hingga tadika 
di Setapak KL



EKIN yg manis ...



hmm...mama layan ni...

13 hb Nov,saya menghadiri majlis perkhawinan Alis Ashikin,anak kepada pengasuh anak-anak saya.
Ekin saya kenali sejak dr tahun 2002,,selepas sahaja saya melahirkan anak sulong saya marwan.Masa tu Ekin baru habis SPM,Ekinlah yg membantu maknya menjaga anak saya dengan baik.

Ekin gadis yg baik,lemah lembut,bersopan dan pandai memasak.Kini Ekin telah pun menemui jodohnya dan saya mendoakan Ekin bahagia hingga akhir hayat.Ekin bekerja sebagai pembantu Tadbir di Jabatan Perakaunan Negara,Kementerian Kewangan.Segala jasa Ekin menjaga anak-anak saya pasti saya kenang hingga akhir hayat.Doa saya juga ekin akan dikurniakan zuriat yg sihat,comel dan menjadi soleh dan solehah menurut sifat ekin yg menyenangkan hati.
SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK EKIN YG KAK SU SAYANGI..

Tak lupa jugak untuk sepupu saya Sheena dan suami 
yg melangsungkan perkhawinan pada 14hb Nov di Klang
SELAMAT PENGANTIN BARU
...moga sheena dan suami bahagia hingga akhir hayat..
Sheena dan kembarnya,,,,,canteeek kan???
Kami bermain bersama dulu,tapi masa saya dah belasan tahun diorang masih sekolah tadika,,
tak geng sangat,sebab diorang kecikk lg,,dah pasti depa panggil saya kakak...



3 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum CM

selamat penganti baru Shikin dan Sheena serta pasangan masing2

Amin amin amin atas doa2 cm tuuu

Wassalam

rezeki berkata...

salam cm

selamat pengantin baru buat kedua mempelai

kita ni pengantin lama je hehehe

manzlie berkata...

SALAM FROM mAKKAH

SELAMAT PENGATIN BARU PADA MEREKA BERDUAA..


CL JEER YANG BELUM NAIK PELAMIN..AHIKSS


WASALM

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today