yg sudi bersama cm....

Sabtu, Oktober 22

Tips meredakan ketegangan cara kami..


menikmati meatball

                                            membelek-belek perabut baru..


                                          Berangan rumah serapi ini..


                                                      mencari alat-alatan praktikal di IKEA
                                          hepi pas selepas bershopping
                                              ber tutti fruti,,,,bersama sambil bergelak ketawa..
moga stress kami juga licin dikepala...selicin mangkuk kertas ni...


Mewarnai hidup ini dengan aktiviti-aktiviti yang boleh meredakan ketegangan usai penat bekerja.
Sebagai isteri ,ibu dan guru..adakala terasa minda, dan fizikal begitu lelah mengharungi segala kebiasaan ,peraturan dan kemestian yang perlu dilaksanakan saban hari.

Kami mencuri masa agar kepenatan yg ada dapat ditempiaskan dengan aktiviti yang santai dan menceriakan.
Moga kami kembali bersemangat,kuat dan ceria dalam melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan..


HIDUP MEMANG SEDAPPPPPP.......

7 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum CM

lihat drp gambar tu..
memang nampak ceria...

kalau tak ceria kan boleh licin mangkuk kertas tu...he he

Wassalam

mama ju, berkata...

Aslkm

Wah ke IKea ya, tentu byk yg diborong..
Jgn bagi kepala masuk dgn benda2 yg menyerabutkan...relax3x,makan3x
bye

afeezz berkata...

nak pow CM tuti frutti lah....

CM berkata...

walaikumsalam atuk


pandai atuk,,tengok mangkuk aiskrim dah tahu ceria ker tidakkan..

CM berkata...

salam mama ju

tul tu IKEA mmg tempat merungkaikan benda yg serabut..

CM berkata...

salam afeez

cm jer kena poww,,per kata cm lak poww afeez,,,

afeezz berkata...

adek kene la pow kakak....

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today