yg sudi bersama cm....

Rabu, Mac 30

Result SPM dah pun keluar...

Muhaimin pelajar terbaik sekolah yang mencapai straight`s A,,
dengan 10A
6A+ 4A

23hb Mac 2011 hari yang dinanti-nanti pun tiba,
Alhamduliillah syukur target sekolah untuk mencapai GPS sekolah sebanyak 3.5 melebihi dari jangkaan bila sekolah berjaya mengapai 3.41...kami hampir tak percaya..tapi tu lah realitinya,,,Semua orang gembira jamuan demi jamuan diadakan untuk meraikan kejayaan besar ini,Menurut sumber belum rasmi sekolah kami dari dahulunya menduduki no 10 sekolah teknik terbaik Malaysia melonjak ke nombor 5.Allhamdulillah,

Subjek sejarah juga melonjak dari 3.63 tahun lepas dengan seorang gagal kepada 100% lulus
 dan mengapai GPS setinggi 2.63  
, sebagai ketua panitia  tak sabar rasanya untuk melaporkan kejayaan ini dalam mesyuarat post mortem nanti,Segalanya didahului dengan ucapan syukur,
Apakah yg lebih bahagia seorang guru bila menerima kejayaan pelajarnya rasa puas,,,berbaloi segala penat lelah,,,moga anak didikku lebih berjaya dimasa akan datang dengan kemantapan iman dan hidup yg lebih bermakna untuk agama bangsa dan negara,

Tahniah pelajar,,,kami sangat berbangga....

 

8 ulasan:

ybs berkata...

tahniah, tahniah dan tahniah!!!

afeezz berkata...

assalamualaikum cikgu : tahniah buat cikgu mas dan sekolah. ulangi kejayaan ni thn depan yek.. (cikgu mas taknak wat jamuan utk kami ker)

hani@debumelukut berkata...

Tahniah. Seronok tengok kejayaan anak2 ni..

Imran Paris berkata...

Slm CM....hehehe, lama tak tinggal jejak....

CM, sibuk diraikan tak teringin ke meraikan....kalau ada perancangan, jgn lupa jemputan buat kami ye...hehehe

Errr...sy sejak 15 tahun kebekangan ni, mcm tak caya lg dgn sistem grading...betul ke sehebat itu pelajar2 generasi baru. Kalau betul ALHAMDULILLAH. Apaun TAHNIAH buat semua

ainhany berkata...

salam cikgu ,

Tahniah ...kejayaan anak2 didik hasil ilmu dari seorang bernama guru..muga guru2 terus menciptanya..terimakasih dan tahniah cikgu2...terutama cikgumas...kejayaan mereka dari ilmu mu jua..amin

cun09 berkata...

salam sahabat

tahniah utk cikgu yg mengajar juge ^_^

manzlie berkata...

salam dari Makkah


cikgu cikgunyer jua pasti yang bercredibality tinggi...showns good result also

taniahhh jugak pada guru guru SMTS...


waslam

manzlie berkata...

salam dari makkah...


alhamdulilah...cikgu cikgu SMTS sudah tentunyer THE BEST also...dat y shown good result to them


waslam

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today