yg sudi bersama cm....

Sabtu, Januari 15

Jom Jenjalan ke Singapore Part 1-Universal Studio

December 2010
,atas pelawaan Datin Sophie...CM berpeluang menjejakkan kaki ke singapura untuk kali pertamanya.Kami menghabiskan masa 2 hari 2malam pusing bandaraya Singapura,,bermula seawal 6.00pagi dan hanya pulang pada pukul 12malam...wowww tak kenal letih..jalan sakan orang kata...Di hari pertama seharian kami di Universal Studio yg kata orang sama seperti yang ada di US,,ye ker???

Layan gambar jer lah yerrrr.....sebahagian kemeriahan USS...

Bersama kak sophie dan anak-anaknya ke Singapore untuk menyaksikan sendiri kemeriahan Universal Studio

CM ditemani oleh anak saudaraku Amir...yang sangat kepingin nk ke Universal Studio
Kemain hepi dia disponsor sepenuhnya oleh makandak tercayang sampai janji dah kerja nanti nak belikan makandak handbag Coach

Sangat meriah dan ramai pengunjung di sini...


beratur untuk masuk ke dalam
Ada Marilyn Monroe



Kami beli tumble air yg unik dan menarik di sana...



Donald Duck....


Ada Marilyn Monroe yg gebu...




Madagascar team....hepi disini...


Aksi di Water World....terlopong mulut CM tengok pembikinan filem stunt disini..





Dan akhir sekali tataplah wajah kesayangan mu ini ....wahhhh perasan ...
,,masih pandai menjeling gitu..
dengan pipi yg bulat,hidung yang bulat dan semuanya bulat CM kelihatan begitu cumiil!!!!!!
tul tak???wakakaka...kata hubby saya saya pipi saya cam kuih pau..


bye-bye nanti kita cerita....kami di Marina Bay Singapore pulak....

11 ulasan:

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

bestnyer...bila nak g sana nii..

Ummi Humaira berkata...

salam CM....

jeles tau, hui hui hui tak pernah ke sana lg...

Kak Sidah berkata...

Salam CM,

Bestkan jalan2..seronok tgk cm gembira

Kak nab, umi, nanti kita gi yer..

Rozali berkata...

Assalamualaikum CM

saya nak itut, saya nak itut

Wassalam

sonata anak kancil berkata...

salam.....nak ikut jugakkkk....!bestnya...memang tak pernah ke sana lagi

NGINAP SRENGENGE berkata...

salam CM,

kalau dulu studio jalan ampas......kalau masih ada kan lebih seronoknya.

KAMATO berkata...

teringin juga nak ke situ

afeezz berkata...

salam CM : akak... donald duck akak tu woody woodpecker lah... i kenal dia

rezeki berkata...

cm

tu bapak dalam kostume zirafah, cm tak perasan pun

anyway , mmg enjoykan kat USS

Chik Att berkata...

bestnya .... leh jalan jalan...cuci cuci mata

TK berkata...

Ye la..Marilyn Monroe tu gebus!!hehe

datang menjengukku

Dian Sastro

di saat waktu berhenti...
kosong dimensi membutakan mata,
memekakkan telinga
lalu diri menjadi hampa
saat paradigma dunia tak lagi digunakan untuk menerka*
sadarku akan hadirmu,
mematahkan sendi2 yang biasanya tegak berdiri

WHEN I NEED YOU, I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....

WHEN I NEED YOU,  I JUST CLOSE MY EYES AND I WITH YOU....
AND ALL THAT I SO WANT TO GIVE YOU,ITS ONLY A HEARTBEAT AWAY..........I LOVE YOU...

Doaku dalam hidup yang sementara..

Doaku dalam hidup yang sementara..
Ya Rabbi..izinkan aku menjadi...seperti pepohon rendang yang memayungi insan sekelilingku dengan cinta dan kasih sayang yang bersulam redhaMu..sampai masa pohon ini akan kering dan mati namun tersenyum puas tika dirinya menyembah bumi..

Life must go on........

Life must go on........
When u need a shoulder to cry on..i ll be there....

PERSAHABATAN ITU KEKUATAN...

Just for Today